2014 - Du satte höstsolen i eld

 

 och så kom hösten. Två bra tjejer fyllde arton. Rebecka och Ingrid. Jag var barbent för det mesta och trotsade hösten. Jag seglade så mycket jag hann och schemat var fullt hela tiden. Bland annat hade vi reunion från språkresan, så himla bäst. Artonåringarna fick körkort och jag blev utnämnd till dj tojje. Upptäckte hur lätt det var att ta sig någonstans utan att passa bussar all the time. Vi började med vårt Jeans for Life UF, som ni för övrigt kan gilla på Facebook och kanske hitta något som lockar. Jag fick höstlov, vi fotade och vi firade halloween. Höstdagarna tog snabbt slut och julen och snön kom. Firade med tjejen på sista bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0