Dagens oufit


Japp, detta är dagens outfit:
Tröja, Zara
Jeans, London (födelsedagspresent)
Kofta, Cubus (inte med på bilden)

Idag har jag varit och besökt vammarskolan, min blivande skola.
Det var väl kul... alltid pinsamt :)
Efter den rundturen på vammar så fick jag stanna där och vara med på ännu en lektion, men den var lite roligare i allafall. Sen spelade Ingrid, Rebecka och jag flöjt.

Idag märkte man verkligen hur våren börjar titta fram lagom till Påsk!
Imorgon är det ju skärtorsdag med. Jag tänkte vara påskkärring, det är ju så kul! Är det någon mer som ska gå eller allafall klä ut sig till påskärring?

Antonia


Informationsmöte

Hej!
Mässan var hur kul som helst!! :)
Jag köpte Osis+ dust it. Det är hårknark som gör att man får mer volym i håret.
På mässan var det också modevisning. Man fick massor inspiration.

Ikväll ska jag på möte inför högstadiet, vammarskolan. Det ska bli kul att få höra vad de har att säga.

Jag har just bakat en kladdkaka som klassen ska sälja för att vi ska samla ihop pengar till klassresan!


Min kamera, Nikon D90

Antonia


Millenium

Sitter och kollar på Millenium på tv. Den är bra men läskig!
Så jag fick gå ifrån ett tag och då kom jag på att jag kunde blogga :)

Idag har jag haft en dag med:
Biltvätt,
Foton
och massa skratt!

Det blev några fina porträtt på Olivia (kommer bilder så fort som möjligt).
Bilen blev däemot inte så bra... lite smutsfläckar här och var efter vi tvättat!

Imorgon är det dax för mässa igen!
Den här gången blir det "massormässa" som är i Stadium Arena i Norrköping.


Rebecka i motljus, tyckte den blev lite häftig!

Antonia


It's Monday and It's a new week!


 Det här är jag när jag fotar Evelina. Men eftersom jag håller på att jobba för fullt på att ta bort lite ilder från datorn så kan jag inte visa någon bild på henne från fotograferingen. Den här bilden är tagen av min Syster. Så de bilder jag fotat ar jag fortfarande kvar på minneskortet.
Men så fort jag har plats och så i datorn kommer dt nog komma lite bilder :)

Idag har jag ridit på en liten bushäst som heter Java. Vi tog en sväng och red ut! Det var kul.
Imorgon blir det kanske någon uppdatering annars kommer jag tillbaka på onsdag.

Kram♥

Antonia 


Svartvit Rebecka


Photo: Me | Model: Rebecka

Hej!
Jag känner att jag varit "off" på bloggandet nu. Det kanske beror på att jag fyllt år och så.
Jag lovar att jag ska börja blogga ordentligt igen snart.
Men först ska jag rensa ur min dator på bilder för den börjar bli full.
Sen ska det bli en ny design!!! .)

Igår hade jag en väldigt kul dag. Jag var i stan med mina tre kompisar, Arethi, Evelina och Ronja.
Vi hade en fullspäckad dag med shopping och prat.
Jag köpte ett linne från monki och en kofta/cardigan från cubus.

Om en timma ska jag och Ingrid gå på gympa, det ska bli skönt att röra på sig efter all tårta jag ätit nu! :)

Antonia


Då var man tretton!

Ja, nu är jag tretton och det känns bra! Jag har bar fått en present än sålänge. Det är ett halsband som det står kärlek på, det är så gulligt! Det kommer nog komma bilder...
Sen har jag fått en blomma med av min vän ronja och hennes familj.

Nu sitter jag här alldeles själv och väntar på att Ingrid ska komma!
Vi ska äta mat och tårta! och bara ha det mysigt :)
Jag hoppas min födelsedag kommer bli kul!
För tyvärr har skolan inte varit så kul fördelsedag..

Kram♥

De här hundarna kommer gratta mig!

Antonia


Kista

Hej! JAg ska börja med att ursäkta för dålig updatering. Jag har nämligen inte haft tid ihelgen. Jag har varit på en rolig mässa som heter kistamässan. Det är en trädgårdsmäss. Jag hittade en fin klänning, kanske ska ha den på skollavslutningen...

Idag har jag annars haft en kul dag, har varit jättepigg! :)

Antonia


Crazy Thursday


 Fotograf: Jag | Modell: Rebecka
 

Jag bara älskar den här bilden på Rebecka! Vad tycker ni?
Bilden är ifrån när vi två hade olika teman och fotade.
Påtal om bild så håller vi på med "bilder berättar" i skolan på bilden och svenskan, det är kul! Men jag hoppas att vi ska få något fotouppdrag snart, det skulle vara så kul! 

Snart ska Rebecka och jag på gymnastik, det kommer bli jobbigt.
Sedan ska jag se på Antikrundan.

Ha en fortsatt trevlig CRAZY THURSDAY! :)

Antonia


Fotodag med Rebecka!

Hejsan! Idag har jag haft det skoj.
Rebecka har varit här och vi har fotat.
Vi provade olika kläder och hittade olika ställen man kunde fota på.

Så de här studiedagarna har jag tillbringat ute med kameran i handen, men tyvärr är de slut nu och skolan börjar igen. Imorgon kommer det bli en kul dag, men inte lika kul som de här stuidiedagarna!


Tyckte den blev härlig, vårig och den utstrålar så mycket glädje!
Fotograf: Jag
Kommentera gärna vad du tycker om bilden!

Antonia


Vårkänslor

Nu börjar våren äntligen visa sig!
Det är sol och tid för att fota. Jag har två studiedagar den här veckan. Så hör av er om ni vill fota någonting!
Idag har jag haft en riktig utedag med hundarna Abbe och Valle, för Ingrid är bortrest igen!
Jag har tagit massor foton, men jag har inte lagt in de i datorn än så jag visar er en bild från när jag var ute ch fotade med Rebecka och Ninni!



Antonia


En glad Rebecka


Det var den här bilden jag skulle visa igår. Jag tyckte den blev bra, vad tycker ni?

Idag var det första skoldagen igen efter sportlovet. Dagen började bra; en bra låt, pigg och glad, kan det bli bättre?
Så jag har haft en bra dag med skolarbeten kan man säga.

Snart ska jag på ridning och rida en liten buse som heter Tintin och är helt galen. Så imorgon kommer jag nog ha träningsverk :)

Antonia


RSS 2.0