AIR photos - Kontakt

Hej! Nu var det dags igen. Alla bilderna visar kontakt, men på olika sätt. Vad tycker ni?

AIR photos är ett fotoprojekt jag har startat tillsammans med mina vänner Ingrid och Rebecka. Sista dagen i varje månad lägger vi ut bilderna som vi fotat på månadens tema. Nästa månads bilder kommer alltså upp 31 mars!

Antonia

27 februari

Hejsan! Snart ska jag på gympa och röra på mig. Sen är det dags för skola igen och det ska bli kul att komma tillbaka efter lovet. Jag har nämligen inte gjort så mycket på det här lovet, har mest varit hemma och tagit det lugnt. En sak har jag gjort allefall och det är att ha träffat Rebecka och haft lite damp som ni ser på den här bilden. Jag vet inte riktgit när jag kommer blogga igen men om ni vill att jag ska skriva om något speciellt är det bara att ni lägger in en kommentar.
Ha det bra♥

Antonia

Lovets enda läxa.

Nu tänkte jag sätta mig och läsa ut Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld.  Den är verkligen spännande och rolig, men samtidigt sorglig. En bok jag verkligen kan rekomendera!
har_ligger_jag_och_bloder-3
Bilden är lånad här ifrån.

Antonia

SpOrTLov!!!

Då var det sportlov och jag laddar just nu för att åka till huvudstaden imorgon och gå på ÄntligenHemmamässan! När jag kommer hem kommer jag nog visa bilder.
Vad ska ni göra på sportlovet?

Antonia



16 februari 2011

En helt underbar dag med mina vänner!♥
Antonia

RSS 2.0