minnen

Mer än två år sen.

Idag är det halloween. Snart ska jag bort till henne på första bilden och så ska vi klä ut oss och bara ha lite kul!

Antonia

Lov

Snart börjar äntligen höstlovet! Då ska jag bland annat träffa alla underbara vänner, fira en femtonåring, vila, gå långa promenader, äta massa gott, vara hundvakt, plugga lite grand, fota det fina höstlandskapet, klä ut mig, skratta som en galning och bara ha det så bra som möjligt! Nu ska jag äta grillad oxfilé och fira att lovet är här.
Antonia

Mercredi

Så här såg jag ut idag! Hittade jackan/kavajen häromdagen. Dagen har varit trevlig med många människor och idag har jag inga läxor så nu tar jag en chai med ingrid och bara njuter av livet!
Antonia

Höstpromenader

Helgens promenader

Idag har jag...

Idag såg jag ut så här. Höstfärgade shorts, älskar!
...pratat med mina fin vänner i skolan, suttit på två stolar med en kompis på ett annorlunda sätt(bild kanske kommer), druckit chai te, gjort klart skorna i tekniken, skrattat, pratat igen, pluggat religion, förhört min vän, ätit bullar och bara levt livet!
Antonia

Autumn

by me

Helgen

Helgen har varit underbar. Fredagen spenderades med långpromenad, två söta hundar plus ingrid och hennes hund och fint väder! Igår träffade jag finaste Klara. Vi seglade, pratade, pratade och åter pratade, ska väl ses snart igen hoppas jag! Idag har jag dock läst 120 sidor ur  jane eyre, men det var bra för nu är den utläst. Precis innan själva slutet blev jag så arg på boken så jag hade kunnat slänga iväg den långt. Men slutet var bra, en liten söt historia.
Imorgon är det dags för skola igen. Hoppas på underbar vecka med underbara människor. Nästa helg ska jag kappsegla med, fint!
Antonia

Onsdag

Klädsel från förra veckan, helt underbar dag. Kunde ta på sommarkläder när man kom hem.

Hej! Det var ett teg sedan nu. Jag har haft två studiedagar och de dagarna har varit kul. Den är dagen har inte varit så kul, började med att jag hade huvudvärk till ca 15.00 sen fick jag en panodil och då blev allting mycket lättare! Jag kom ine hem förrän fem idag heller för att jag och några till har varit med som statister i en film som har spelats in på VÅR skolan. Så nu är man nästan kändis då.. Haha! HOppas ni har haft en bättre dag, nu tänkte jag duscha. Ha det bra!
Antonia

RSS 2.0