Springtur, varför inte?!



Hej!
Dagen har varit toppen! Jag har möblerat om lite i mitt rum och nyss var jag ute och sprang med Ebba, Rebecka och Ingrid. Vi tränar inför vårruset. Det känns så härligt när man varit ute och sprungit, man blir pigg och känner sig frisk! Så ett tips, ta en springtur om du vill känna dig pigg och glad! Jag har nyss duschat och snart kommer min mormor. Vi ska äta god mat och ha det trevligt!

Jag har tänkt att jag ska göra om min design nu igen, för jag har tröttnat på den här. Den känns för tråkig... Men jag ska jobba på den och se om den blir bättre den här gången! :)

Ha en trevlig kväll. ♥

Antonia


Underbart

Hej allihopa!
Asså ursäkta för världens sämsta uppdatering men jag har haft en underbar vecka! I tisdags, t.ex. då fotade jag Arethi och fick ihop några roliga bilder, i förrgår var jag och seglade i två timmar med Rebecka och Ingrid, det var jättemysigt!
Sen fotade jag med de två tjejerna i söndags med.
Igår var det dax att träffa min nya klass, jag kommer gå i 7F och jag är faktiskt nöjd med klassen! :)

Idag har jag haft gymnastikavslutning, det gick bra men det var inte så arrangerat som det brukar vara eftersom den här terminen har gått otroligt fort! Snart är det sommar!!


Rebecka fotar.


Ett nytt ansikte här på bloggen, Arethi.

Antonia


Superväder!

Hej! Vädret har varit hur underbart som helst idag! Nu, däremot vräker det ner med regn..
Jag har solat och tror jag fått lite färg, bra va?
Ikväll ska jag se på sommarkrysset och äta grillad korv. Så det blir mysigt!


En liten del av min nya skor.


Antonia


Ny design, Äntligen!

Ja, min nya design. Jag vet inte hur länge jag kommer ha den. Blev ganska nöjd allafall. Vad tycker ni? Kommentera gärna om det är något ni tycker jag ska ändra.
Idag ska jag ta hand om Ingrids hundar. Vid ett ska jag ta en lång sväng med hundarna och lära valpen mycket.



Antonia

Citronfjäril


Hej! Nu har jag varit på Harholmen och gissa vad jag gjorde?
Jag badade! Det var 10 grader... Jag tyckte det var skönt, man frös liksom mera innan än vad man gjorde efter. Man kan säga att det var uppfriskande! Vad har ni gjort idag?

Antonia


Harholmen

Godmorgon!
Idag vaknade jag tidigt. Dagens planer är att åka till Harholmen. Som ni kanske ser har jag bytt profilbil och bilden är tagen av Rebecka och redigerad av mig.


En bild från förra tisdagen när jag fotode Olivia.

Antonia


Till Rebecka

Hej! Idag skulle det bli fotografering med Rebecka och Ingrid var det tänkt, men vädret hindrade oss för det första och för det andra så blev Rebecka sjuk. Stackars henne. Så jag vill säga: KRYA PÅ DIG BECKA!
Så idag har det varit en bakdag och sen så var jag ute nyss med ingrid på en promenad i regnet.



Antonia


Vitsippa

Hej allihop!
Idag har det varit världens härligaste dag! Det har varit sol hela dagen och jag har solat :)
Imorgon är det dax för segling, det kommer bli HUR KUL SOM HELST! Rebecka ska följa med och testa i år med.
Jag ska lära henne allt.. Sedan kommer ju torsdag och då ska vi fota med! Nya fräscha vårbilder.



Antonia


White horse


Eileen

En underbar ridning! Hoppas på lika bra väder.

Antonia

Modevisning

Godmorgon eller godförmiddag!
Den här morgonen har jag testat lite saker och ändrat på bloggen. Så jag tror jag kan fixa en ny header nu. Jag sitter vid min lilla dator så där har jag inte headern. Idag ska jag på modeviisning i Valdemarsvik! det kommer bli kul sen ska jag på sista innegympan för sen börjar de ute.


Hittade den här bilden. Bilden är tagen av Ingrid.

Antonia

Solen, var tog du vägen?

Var tog våren egentligen vägen?
Idag har det var grått, iskallt och bara sju grader! Brrrrrr. Jag fattar verkligen hur man nyss kunde gå barfota och solen strålade. 
Men nu till något roligare, min Jofama by Kenza skinnjacka blev köpt idag! Jag bara älskar den. ♥
Det är den rosa, men inte mc-modellen.
Imorgon får man hoppas på varmt väder så jag snart kan börja använda jackan med!!

På förmiddagen trodde jag jag skulle bli sjuk, för jag hade jätteont i halsen och så. Men sen efter skolan gick jag hem och drack te och gick på gymnastik, efter det kände jag inget mer av den "baskilusken".


Olivia, gillar faktiskt bilden. Det ser somrigt ut.

Antonia


Jag blir galen..

... på min design! Idag har jag försökt att fixa min design men mitt tema är konstigt. Så nu fick det bli det här sålänge... får väl försöka ändra det i helgen. Idag har jag fotat lite med Olivia på eftermiddagen, fick ihop 105 bilder och här är en av dom:



Antonia

Sun, sun, sun!

Den här dagen har jag tillbringat på balkongen, i solstolen. Det känns som jag fått lite solbränna!
Jag har ätit smoothie med. Det var gott.
Imorgon börjar allvaret igen, gå upp tidigt och göra läxor. Så jag hoppas alla får en trevlig vecka!


En utav mina nya grannar. Hann med att fota lite i det fina vädret med, såklart! :)

Antonia


Det är Maj och det är vår!

Då var det MAJ och vår på riktigt! Idag har man verkligen känt och sett att det är vår, Björkarna har börjat bli lite gröna på topparna, det har varit varmt och jag har gått barfota med jeansen uppvikta. Ikväll kommer Ingrid, hundarna och jag vara hos mig. Vad har ni gjort den första maj?


Antonia


RSS 2.0