Med ett superbra lov framför mig





Igår tog vi höstlov. Vi gick till ett bageri och drack chai, strosade runt i sötstaden, kollade primeboots och hittade världens finaste gränd. Ikväll ska jag hänga med Ingrid och becka, välkomna lovet och prata sönder.


Med kortare hår

Har ju glömt att visa, två decimeters kortare hår och det känns luftigt igen. Imorgon tar jag höstlov tillsammans med glada vänner. Är så himla pepp på livet med en ond rumpa, som inte kommer bära mig uppför alla trappor imorgon. vi hörs på höstlovet. PEPP TILL ER!

Jag vill röra vid dig, du har armana i kors

Fredagslycka
 
Tisdag, och jag har varit lycklig hela dagen, trots vädret. Har stött på massor problem och fått A i franska. Börjar bli dränkt med läxor, men vet ni? På fredag är det höstlov och jag peppar sönder!!

Ur mobilkameran


Hade Bullen i pannan och kände mig fett cool.
Denna älskade solnedgång förgyllde min fredag.
Hade guldfärgat hår.
Blev helt förälskad i alla löv som fanns överallt.
Det var varmare än någonsin.
Hängde med söttjejer hemma hos Vilma i sörpat.
Var helt överlycklig.
Kände mig  cool i ett par trasiga jeans.



Bra dagar

Topp - Zara / Jeans - Monki / Skor - Mexx / Jacka - Cirkus
 
Mitt hår är. för. långt. Annars så har jag haft en skrattdag med vännerna och varit med om att nästan få ta farväl av iPhonen, men vi båda lever. 

Vi kan dra, sno en bil, vi kan låtsas som att du är fri

Lördag och jag promenerade med hunden och Ingrid. På kvällen hängde vi med becka ch åt godsaker. 
 

En bra fredag

Har haft en solig fredag. Sprungit runt lycklig hela dagen. Hängt i buren, som vi säger, tillsammans med alldeles för bra människor. Gjort en muntlig presentation om Oskar och bara trivts. Nu är det helg, ska väl mest plugga. 
Hann förresten fota solnedgången, som var rödare än någonsin.
 

Att utflykta till Danmark

Har glömt att visa dessa bilder från i våras, när jag turade över till Helsingör och sprang hopplöst runt i alla bagerier för att hitta några kransekage. Vi hittade inga och fick istället ta en pölse i solen. 

Jag tror inte på nåt, förutom oss

Så här gick jag runt på stan för några dagar sen. Med min favorittröja från Zara och dessutom solisar från samma place. Det är SJUTTON grader ute om dagarna, jag går barbent och älskar livet. Vill bara hänga i skolan och lyssna på finmusik, åh oktober.
 

Studiedagar när de är som bäst

Igår, vi tog bussen in till Norrköping, shoppade, fikade galet och sprang runt på gatorna och fotade. 

Att klättra

 
För någon vecka sedan klättrade vi på idrotten. Vi hale superkul och vi alla kände oss som riktiga apor.

RSS 2.0