Vind


FN-rollspel och högskoleprov. Spännande vecka. Längtar så till detta 

Nya segrar




Förra helgen träffade jag Klara i ett soligt Norrköping. Allt var så himla bra och vi catchade up om livet som varit under ett helt år.  Idag ligger det snö på backen och jag fortsätter fira.


18


Igår blev jag alltså arton. Myndig, stor, ung, galnare, gladare. Hade fetaste dagen. Mina vänner är bäst. Överraskningar och briljanta idéer är för bra. 

Himlarna









Nu när våren är här kan jag väl visa hur Najs det egentligen var att vara i fjällen. Hade för det mesta på oss någon typ av pjäxor, frossade i mat och bastade som galningar. Usch vad bra det var!

Du gör sånt jag slutat med för längesen




Blådagar är bästdagar

Blå himmel och blått hav



Jag lever. Dagar med blå himmel kommer och går. Jag stressar runt och njuter av allt vad dessa dagar innebär. Lever också ut de sista dagarna som sjutton. Snart är det mässa och vi ska sälja in oss som bara den. Fy vad kul det kommer att bli. Vi gör Jeans for Life. 

RSS 2.0