Mjölby

PRecis som det andra inlägget så är jag i Mjölby!!!:) INte så långt kvar. Den här gången har felicia med mig hem.

Vi sitter alla tre där bak och jag trängs i mitten. Typ kramp i vänsterbenet. Men man kan säga:
Vi har det bra vi här bak i bilen och vill inte va med om nån krock...

JUst nu hörde jag 80-talet med pontjak!!!(radion)



Antonia

Sola och bada i pina colada!

Idag fick man sova länge!
Jag gick på en liten bittisk/italiensk marknad. Det var lite super, fasst dyrt. Helt plötsligt:
-Vad händer?
-Det spricker ju upp.
-Vi går upp och hänmtar bikini+handuk.
Efter hämtningen utav badkläder:
-WTF? CLEAR BLUE HEAVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O

Så då var det stranden som gällde, lärkdäcket.
Jag badade tre gånger. Ungefär 14 grader.
Vid fem tog vi en sväng till "de gröne dagerna", DANMARK.

Vi tog lillfärjan hem och gick upp till balkongen och tog lite chips och typ snaps(bara pappa och thomas, det var inte jag). Så nu ska vi äta lite spaghetti bolognese och parmesan<3.
Det blir väl en liten seg+degkväll!

En liten upplysning:
Felicia och Jonas är ej hemma, de är på poolparty hoa Nathalie.
Jag har köpt en BIKINI!! Tommy hilfiger.



Antonia


Felicias examen

Grattis!
IDag var ddet dax för examen och gissa vad det blev för känslor:

Först så kom de ut med leende ur skolan.
NÄsta var skratt oh prat.
Sedan var det både gråt och skratt när de fick examensbeviset.
NU, var det dax för farvälet, kompisarna grätochgrät...

Efter det så var det hem att laga mat och äta massor godsaker! Det blev kul och lite presenter. SÅ så var dagen idag, ska nog ta och skriva morgindagens planer:

Strranden om det blir fint väder+DANMARK!!!!!!!!!!!!!!:D



Antonia


Påväg till HBG!

HEj!! NU har jag börjat min resa till Hgb, som tar ca 4,5 timmar:) JAg lyssnar på radion och vädret är nu skit... Till Hgb är det 340 km kvar så det är ett tag. JAg börja åka ungefär 8.25. JAg ät typ i Mjölby.

Värsta solnedgången! Tyvärr har jag inte kameran i närheten så det är lite tråkigt...

NI som undrar vad jag ska göra i HElsingborg kaske jag ska berätta för.!?
MIn syster Felicia tar examen imorrn i BÅstad, så då fattar ni?
VI har med oss god mat och sötisar.

MIn dator går bra som vanligt, har däremot inte med mig lilla.
Läget jag känner mig i just nu: TRött och sugen på något(kanske kan hitta något, vemvet?)

Nu ska jag nog hitta på nåt, vi får se om jjag skriver något mer senare.;)



ps. såg en hel regnbåge som var jättefin nu.ds

Antonia

Morgondagens planer:

Här kommer de!

+Ingrid ska sova länge

+jag ska går ner till henne kll kvart i tio

+VI ska gå till leo peo söt

+Busa med lilla bebisen och det ska bli

                                                                SÖTT!!!!
Jag ska ta lite bilder som jag kan lägga in och ni kommer nog tycka? VAd tror ni!!
Så vi kan kalla att vi ska vara barnvakter!!!
Lull ska nog vara med ibland eller vad säger du Ingrid?
Igår hände nåt lite konstigt...

Efter skolan igår spelade jag kula, då ringde mamma och sa att  jag möter dig!(en gång i gympan med)
JAg cyklade hem och började undra om mamma och jag gått oom vaandra, men när jag kom runt kröken så såg jag en grön jacka... undrar vem det var? +en liten brun sak som gick bredvid!








DET VAR INGRID OCH LULL!!!!!!!!!
Åkte inte ingrid till gotland?
Varför?
Fick dom ställa in?
tänkte jag.

Vi mötte varann och vi sa hej lull!

Resten av den dagen hade vi mycket art prata om!



Antonia

Varför ska det vara så svårt att fatta!!?

Veet ej vaföa jag döpte det så, menemen(somvanligt).
Längeseen jag skrev blogginlägg har mycket att göra och solarr....
Vi som älskar att skriva blpoggg gör det men de som inte gör kan gå och dränka sig i vattenpöl?
Vad tycker ni!?

Nä, nu ska jag inte vara så dum...............

vi ses! jag ägerglöm ej birt det------------->

Back in Track

Då var man back in Sweden då!

Turkiet var härligt!

Turkar är mycket bättre än egyptzier!

Det finns knappt något mera att söäga för ni har väl förstått?

Bild=strand



Antonia

RSS 2.0