En båttur på Themsen

 
Åh har det helt fantastiskt. Idag var första dagen vi behövde använda regnjacka.
 

I ain´t need nothing else, no one else but you and I

okej, detta ställe är galet fantastiskt. Här är några bilder från de senaste dagarna.
 
 
 

bland söta tegelhus


Nu är vi i Oxford, eller Abingdon där vi bor. det är superdupermegavarmt! Bland trevåningshus, tegel och små fina trädgårdar kommer vi nu hänga mycket.
 

stora drömmar blir lite större här

 
Nu åker vi! Hänger i Oxford i tre veckor framåt. Lär oss engelska, hänger med nya människor och spotar brittiska snyggpojkar.
 
kram
 
 

stora drömmar blir lite större här

 
Nu åker vi! Hänger i Oxford i tre veckor framåt. Lär oss engelska, hänger med nya människor och spotar brittiska snyggpojkar.
 
kram
 
 

kom och softa med livet

Har så mycket att visa, har så mycket att göra. Just nu packar jag för fullt! På onsdag åker jag och är borta i tre veckor. Det ska bli så. Himla. Kul. Ingrid och jag har startat en blogg där vi kommer skriva om vad vi gör i allafall. Bloggen hittar ni här
 
HA DET BÄST
 

På en grönskande ö omringad av saltvatten och vackra vyer

 
Blir. Så. Himla. Pirrig. när. Jag. Ser. Detta. Ni måste bara läsa www.klaragunnarsson.blogg.se
alla helt galet underbara barn, seglingen, nätterna och klara, finaste klara.
 

Junisegling, kvällsdopp och fina människor

Åh, sommarsommarsommar. Det är blommor överallt, jag har sprungit runt i bikini hela dagarna och tagit ett dopp någon gång ibland när jag blivit för varm.
Jag, Ingrid och becka har hängt mycket och en dag åkte vi ut till hennes sommarstuga och picknickade.
bamsestora rabarber.
firade midsommar  i skärgården Tillsammans med denna vackra klänning från zara.
Träffade en trevlig seglarkille och såg på månen.
Klara och jag seglade som galningar och pratade dessutom ikapp som galningar. Vi hade en superdupervecka tillsammans.
Sommarfrukost
På lägret tog vi kvällsdopp varje dag. Det hände vid tidigast tolv.
Sliten efter lägret begav jag mig till Stockholm.
Tillsammans med denna tjej.
Vi såg på lilla sällskapet. Dansade och sjöng så vi blev hesa.
Vi hängde på biblioteksgatan och rea var det också.
Det bästa av allt. OSKAR. Jag fick äntligen den där autografen, mjuka blicken och leendet. Puss.
köpte dessa finingar.
Nu hänger jag i skärgården igen. Badar och lever.
 

RSS 2.0