Helsingborg

Hej! Det här var längesen men nu är jag tillbaka. Just nu är jag i Helsingborg och det är helt underbart väder!!!
Jag tänkte inte skriva så mycket för jag har många bilder att visa. Det var tänkt att jag skulle åka hem idag men jag stannade ett tag till. Så idag har jag shoppat lite. De nya inköpen blev:
Objektiv, Fast 50 mm
Uvfilter till mitt 18-105
Reflexskärm 82 silver/vit
Så jag är ganska glad nu :)

Jag bor i något som heter helsingborg lodge, camping i Råå. 
Jag bor i en nybyggd fin stuga som är jättefin.









Här sov jag :)


Jätteful bild men så såg stugorna ut, de var så fina !

THE BEACH












Jag skriver när jag kommer hem igen. Ha det bra ♥

Antonia


Sommar!

Hej! Det var jättlängesen nu men tänkte bara titta in och skriva ett snabbt inlägg innan datorn stängs av. Lägret blev lyckat! Så nu ska jag ha lite "semester" med sol, bad och bara slappa dagar. Så den här bloggen få vara llite "off" ett tag men det kommer bli några uppdateringar här och var så ni får ha en riktig trevlig sommar! ♥


 Ingrid | Foto: Jag | Nikon D90

Antonia


RSS 2.0