Hmm

Undra hur många prov vi har haft nu?
De flesta är enkla men igår på engelska hörövning...            ....då åkte ju markiserna ner precis och hur tror nni det gick då? Ja precis ni kan ju tänka er när det låter ööööööööööööööööööömrrrrrrrrrrmrrmr. Så Åsa skrev upp det. Hon var inte ens där, vi hade Sissi. 
Jag vill gärna lägga till länkar, men det funkar yvärr ej?!



Antonia


Turkiet

Nu har Felicia varit i turklandet 2 dagar! Det verkar vara bra väder där, "clear blue heaven".  Däremot hos oss...
...där är det:

*Kallt
*SNö
*Tråkigt
*Ibland sol

och här kommer en sammanfattning av det...                                    ...här är allting väldigtväldigt vårlikt(NOT).

Så hä vill vi att det ska se istället, eller hur?

jag måste sägaatt det är en väldigt snygg bild!

Antonia

Födelsedagen!

Igår var det min födelsedag, som kanske alla vet? Men allefall, ja fyllde tolv år. Jag har inte fått så monga presnter än för jag ska firas på Fre eller Lör?! 

Jagg fick:

*Guitar hero, nu riktar jag mig till becka: The world tour!!!!:)
*En jättefin kjol från benetton!
*En sjal
*En liten hund
*calligrafipenna(vet ej hur det stavas)
*spegel med en kungsängslilja på.
*mått band med blommor på
*rosor

Jag fårmera sen!

Orkar inte lägga in någon ny bild så jag får ta någon som finns i datorn!



Antonia

Ingrid+clockS

Här sitter jag och skriver ett nytt inlägg på bloggen. Samtidigt som jag gör det så lyssnar jag på coldplay, Clocks och när jag kom att tänka på  det så tänker man på Ingrid att hon kommer hem idag från en veckas skidåkning ocg kul i sstöten.
Varför? Jo, för Ingrid bara älskar coldplay!

Valle
Han är alldeles trött efter en vecka med mig. Men jag tror han har haft kul! Jag har lärt honom en ny grej:
Lägger godisen på nosen och han öppnar munnen och försöker ta den, då åker den upp i luften och han fångar den i munnen! TOPPEN!

Dagens planer: Köpa melodifestivalen!

Nu ska Valle och jag gå en sväng och ha lite kul!!!!!





Antonia

Skola

Då var det skola igen då efter två studiedagar! Det kom mmer bli sådär, för nu måste man ju cykla till skolan med...
Ingrid gottar sig med skidor istället! Kort inlägg, men det var ett inlägg alllefall!!



Antonia

Veckan som kommer.

Den här veckan som komme så har vi två studiedagar!!!! På söndagen så åker INgrid inte utomlands med skidor men till sälen. JAG ska såklart ha hand om lille lull "the hole week"! För er som inte vet vem lull är, så är det INgridS lille hund VAlle! På första studiedagen så ska jag va med Eve typ hela dagen. Vi ska rida två gånger eller vara i två olika stall den dagen. Först så blir det Mowgli(eves häst) Sedan så blir det Åbystalleet. Under den dagen så ska vi också sälja NEWBODY, det är underkläder och saker soM är lite sportiga!

PÅ onsdagen ska jag börja cukla till skolan också...:(

(det här blev ett litet konstigt inlägg, menmen...)



Antonia

Today!

Today, it was a supersuperday!!! 

Skolan, KUL
Ronja, Kul
 
Nu villl jag ha lite kommentarer om hur ni hade det idag!!!
 Exprimenten var svåra! eller bbara över ljuset..
Det var så att man skulle sätta plastfolie överen hushållspparee-rulle! och sedan göra ett litet hål över ena önden. Man tände ett ljus och så höll man och slog i den ändan som det inte var hål i och då skull det sprängas.....




men nä skoja 'ba'! Ljusert skulle släckas.... det blev inte lika kul då!!!!!!!;)



Antonia


RSS 2.0