Drygat

JA, idag har jag varit i skolan, inget speciellt.
Mensen cykladej ga hem ooch läste(läsprojekt). Sen dryga jag med ingrid så det blev inte så mycket gjrt idag.

Imorgon blir det nog kull. TAr bussen ner till vammar och spelar flöjt plus seglar och sen dampar nog vi loss.


Oledolyckan

Ja, hej!
Nu är det så att jag har varit lite smidig och ramlat av en häst som heter JAva...
Hon bockade och jag åkte av. Fick asont i armen. Men det var tur at det var höger och inte vänster.

Idag har jag varit i skolan och AREA hade lite kul vid maten...
Efter skolan följde eve och jag med till Arethi. Vi typ stötte på några "beundrare" utaför huset... JOBBIGT!

JAg cyklade hem efter det och hann göra läxan sen så drog jkag ner till ingrid och "lite" tårta(:

Sen cykla jag till stallet och träffade på den här olyckan. Men det blir ju bra tills imorrn för då kan man ha något att prata och skylla på!!!

Pappa fick åka och jobba så nu sitter jag här och väntar på att ag ska få maaaaaattt!!

Antonia


90 år!

Ja, idag var det 90-kalas och det var väl rätt kul, förutom de där ungarna som var skiitjobbiga. MENMEN...

Helgen har gått snabbt och nu blir det sääsongstart på parlamenetet. KUL!
Imorrn blir det skola och ridning. Så ja, vi ses!

 Antonia


Häftigt!

Hej!
Idag har jag varit his mórmor och hittat massor gamla urklipp från tidningar. Asdhäftigt.
Nu blir det lördagsmyyyyyyyyyyys!

IMorrn fyller inga 90 år. Så det blir att hjläpa till!

Den bilden är rolig:



Antonia

"Softadag"

Dagen blev väl lite soft.
Jag gick till skolan. Skickade upp en boll i trädet. Försökte få ner den...

... som ni nog förstår så fick vi inte ner den!

Efter sklan åska det plus blixt, så det blev att gå till ida och så fick jag åka ner till mormor med henne. Sen blev det bra väder så då skjutsa syrran upp mig till cyklen och sen tog jag den hem. Jag bakade lite tårta och sen mötte jag ongrid.

Jag fick ta att åka utpp till badet och hjälpa ida eller snacka neer henne. För mamma gick på föräldraråd.

Sen kom jag hem och märkte att idol börjat..!!!!:O

Så då satte jag mig med teven med datorn och börja skriva ett blogginlägg.

IMorrn blir det gympa.



Antonia


OBS! Se upp för byxorna!

NAe... Det blev en liten rolig rubrik men jag vet inte om ni tycker samma sak, Det bara blev så.

IDag har jag spelat tvärflöjt och seglat(not) för det blåste som jag vet inte vad.
Ingrid och jag skulle få åskådare när vi seglade men då blev det ju inte så...
...så det fick bli nästa vecka istället(hoppas jag).

NU har jag bilder på mina jeanstgihts som jag köpte igår. De är rätt snygga men jag vet ej vad ni tycker.
HÄR:




Antonia


Shopping

Hej!
Nu var jag tillbaka frå n stan. Det var kul!
Hittade rätt mycket men har inte tagit kort. Det som jag var ute efter hittade jag;
Jeans tights och dansbyxor.
Sen blev det litre mer medXD
Men jag såg kalle och gabbe... Kalle hade nya jeans, men han är så lite så e såg astora ut på honom.

Nu ska jag snart se på idol och äta. Sen är det skola imorrn igen. Tar buseen ner till vika efter det och spelar flöjt. Efter det seglar jag.


Bilden har inget att göra med texten men vissst är tyson snygg?

Antonia


Studiedag

Ja, idag var det första dagen på studiedagarna(2).
Det blev att röja det sista i kömnevik och åka till soptippen 3 gånger.
Effter det så var det ridnning och det gick asbra. Hade Jesper och vi hoppade!

Imorgon blir det stan med ingrid Sovmorgon först och sen halv ett åker vi in.
Har lite planer för vad jag ska köpa...
Det blir bussen dit och hem.
KAnske blir nån bild sen efter vad jag shoppat!!!


Väldigt liten på Flamette.

Antonia


Joggejoggtotijogg

HEj!
NU har vi haft friskvårdsvecka och idag var det skoljoggen.
På skoljoggen kom jag etta utav tjejerne på sklan och typ 7:a eller 8:a på hela skolan.
Dagen gick fort och så slutade vi av med chokladbollar och brännboll!

Ingrid och jag åkte och hade gympa efter det. Det gick segt eftersom man rört sig så mycket förut men sen blev det kul, TRAMPETT!!!
Sedan körde vi lite styrketräning och sen slutade vi.
ÅKte hem och satte mig här. JA, och nu ska jag nog griilla lite korv och så är min morbror thomas här med från Helsingborg.

Så nu blir det lite fredagsmys!
...idol



(lite konstiga bilder bara och ingen egobild...)

Antonia


Friskvårdsvecka!

NU går vi in på en friskvårdsvecka!                                                          !!!=bra saker

ons: FRIIDROTTSDAG
fre: SKOLJOGGEN!!!

PLUS att vi ska vara med i hopprepsutmaningen...
fasst nu mera är det rocka ring och kasta boll med. Det går ut på att men ska hoppa så många hopp, rocka så många varv och kasta så måbg kast som möjligt. Sen lägger skolan ihop alla sifffror man fått in och så hoppas man på att man vinner!!!

IDag blev det inte så många hopp men kast. Det blev en liten rolig lek med killarna som vanligt!!!(:

Våran klass höll i uppvärmningen förra året till en låt och lärarna tyckte vi var så bra så då blir det vi igen. Det är det jag håller på och övar och klistrar ihop nu!!!

By the way så har jag varit och ridit på jesper och han gick asbra idag!!! !!!

IMorrn kommer hundbrukskubben!!!

HAd det bra:)


Antonia


Skakar på handen när jag sitter här...

Ja som ni ser så skakar handen när jag skriver för jag har ansträngt den så mycket...
Igår börlade dansen och det var askul.

IDag var det gynmpa och det var lika roligt.
Så nuu sitter jag här och dampar lloss med ebbis och BOsse!



Antonia


Idol!!

NU har idol börjat igen! Men idahg sp blev det en rolig dag. Segling och flöjt i lasvikas. Men nmu ska jag se på IDOL!!!!!

Antonia


Ingrid!!!!!

Ja, jag ska börja med att önska Ingrid ett jättestort grattis!!!!

Helgen är nu gången och jag har börjat en ny rolig vecka.

Idag red jag. Vi var bara två stycken. Det var jättjobbigt men kul!

Skolan
Den var bra. Area som vårt nya namn är; Arethi, Ronja, Eve och jag!
Vi gick runt och skojade och som vanligt gick allting snabbt och så var skolan slut.



Antonia


Dagarna rullar på och så var det helg igen!

Halloj!
Ja, det är helg igen! Igår gick jag på gymnastik och det va väldigt kul att börj igen.

Idag jar jag varit i kömnevik och fotat lite. Men btw så håller vi på och sätter in ugn och häll i köket så det blir asbra. Ikväll ska jag ha lördagsmys och igår hade jag fredagsmys. Vi har köpt lite godis och saker...
Men ha en trevlig snabb helg!



 

Antonia


Lilllördag.

JAha, idag var et lilllördagoch det går som vanligt fort. Idag har jag seglat och om du kollar på rebecka så får ni veta mer. IMorrn blir det dans. Men ha det bra!



Antonia

RSS 2.0