Men sluta aldrig drömma



Hej sommar, hej vackra landskap, hej världens bästa tid. Har tre fullsatta veckor framför mig eller kanske är det två, men ja, fotar sönder och lyssnar sönder på Coldplays nya. Fem uppsatser ska lämnas in. SKA OCKSÅ PÅ BAL PÅ FREDAG! Dessutom dränker jag mig själv i jordgubbar och godsaker. Livet 

Jag saknar ingenting eller jo



Okej, det är så himla grönt ute! Gör allt annat än vad jag borde göra och lite till. 


Du fångar mig på bild



Igår bar jag bomberjacka och hade afternoon Tea at Ingrid's. Vi sågs ÄNTLIGEN igen. Solen tittade fram och jag kände hur mycket jag vill ut och tågluffa med dessa två.




Vårdagar














Parkhäng och Fina människor.

Danmark















I mars välkomnade jag våren tillsammans med min syster. Vi turade till Helsingör, åt pölse, köpte tulpaner och kollade i favoritaffärer. 

I think I saw you in a sky full of stars




Skor - vagabond , shorts - monki , tröja - zara

Vid havet








Lite mer bilder från Harstena. Ronja, jag och Emil, godsaker och havet, 

RSS 2.0