1 vecka bara!

HEj!!!
JAg får ta och ursäkte för dålig utppdating men det kan vara lite svårt när man inte har tid! sola, bada...
Men idag har jag flugit drake och fått upp den i luften!!! Lull och ingrid har varit här. Andra dagar har jag varit hos henne med och badat plus att hennes farmors syster har haft besök av schweizare. Dem har man fått "leka" med.'

NU är det bara 1 vecka kvar tills min syster Felicia kommer hem! JAg längter...
MAn kanske får något:D
Hon har varit i Turkiet i två månader och för er som inte vet så gick hoon och utbildade sig till guide och reseledare och det ärr precis vad hon gör i Turkiet!
Hon jobbar på turkietresor, turkiarieser!









Antonia

Campen

JAha, då var mman hemkommen frrån ännu ett lägger. Tilll och med Sveriges största sportläger. Det var askul och jag varr på dans. Det finns inget mer jag kan säga, men Ett tips: gå på det nästa år, för det är en upplevesle!

Bilden är tagen från www.stadiumsportscamp.se


Ursäkta att den är liten...

Antonia

Hagel

Dagen började med ett dopp i havet sedan lite frukost i solen. Städa inför att engelsmännen kommer. Därefter kom vi på att det kanske är bra att ta ett dopp innnan det blir dåligt väder. SÅ vi badade och hrde lite knaller och såg blixtar...
JAg tänkte:
Vi går upp innan det blir för mycket regn och oväder.
Men det ville ej pappa så vi stannade kvar en liten stund...
Precis när vi bärjade gå upp, öppnade sig spjället!
Det kom stora feta regndroppar ner från hiilmlen och vi började springa. NÄr vi vväl kom upp till huset kom det stora isbitar ner från himlen! Och blåst. Här kommer lite bilder på det:


Här är den så kallade "SNÖN"


Detta är den så kallade snöhögen och den har inte gott bort än och ddet var åtta timmar sen!!!
Drinken är laddad!!!!!!!!!!!!!!!!

Antonia

RSS 2.0