Dip dyed

Jag kände för att vara lite rosa idag.


Söndag

Okej, nu gäller det. Sista veckan med alla underbara vänner! Vi ska ha bästa klassens dag, bästa veckan, bästa vädret, bästa händelserna, bästa bästa, det ska bli bäst, helt enkelt. Och sommaren får jag inte glömma, den kommer bli bäst.


I mina lurar

Just nu spelas bara denna skiva i mina lurar. Jag har gått och väntat på att skivan ska komma och när den kom för ett tag sedan nu lyssnar jag enbart på den. Så bra låtar, man blir så peppad! Jag går här och väntar på att de ska komma till staden, norrköping, och köra hårt. Så att jag och mina vänner kan gå och lyssna och självklart, sjunga med också! nej, nu blir det helg.


Den blomstertid nu närmar sig

Jag är moppeförare och Nu är det inte långt kvar. Jag kommer sakna alla! Speciellt niorna som slutar... Jag har börjat planera sommaren med jobb, konserter, läger, vänner, sol och bad, roadtrips, skärgård, resor och bara lugna dagar. Det här ska bli bästa sommaren. Bästa.


Ett par solglasögon

Antonia

Lördag

Det är jättekallt och jag läser mopedboken för fullt. På torsdag hoppas jag bli en glad mopedförare. Dagen har tillbringats i centrum med vänner för att se på gusumsdagarna(två dagar med massor uppträdanden, marknad och karuseller plus bollrace i ån). Jag har bara frusit. Nu längtar jag till sista veckan i skolan då vi kommer ha klassens dag, vårkonsert och alla är hur snälla som helst mot varandra och jag ska fotafotafota. Jag hoppas sommarvärmen kommer just då med och man får bara ha finklkäder på sig hela veckan!
Antonia

RSS 2.0