Fredag!

Nu är det äntligen fredag.  NU ska jag berättA om en typisk fredagskväll:
Först går jag på gymnastik. JAg åker hem och äter cashewnötter och drink eller cider, såklart. JAg äter. Sedan ser jag lite på lets dance och äter lite smått och gott. JA, jag duschar och bastar lite med!!!!!!
TYPISKT FREDAG

BIlden är från egypten:
NEMO


Antonia



Skridskor!!!!!!!!!!!!

Gud vad kul det är att åka skridskor! JAg åker i masumkärret. Det är kul., för man ha egen is,kul och så kan man ta sparken dit! Olivia och jag åkte i söndags och gissa vad det var...     jo kuuuuuulllll. Igår åkte jag med INgrid och det kan ni med gissa vad det var... Sedan idag åkte jag med INgrid med och efter ddet tog vi ett bad i simallen.

Mrogondagens planer:
~Vakna
~Valle
~Ronja
~Skridskor
~Kul!



Antonia


Hawaii

Igår hade jag ett party med gänget. Det var på badhuset,  HAwaii. Nu kommer lite bilder från igår:





Antonia

Snö!

NU har jag bilder på Ella och chess i snön så här kommer dom!(jag glömde och säga att jag var med!):



Antonia

Egypten

Lite mer bilder från egypt!!:















Antonia

Mamma

NU ska jag snart fira mamma här hemma, hon fyller 50 år! Eller fyllde 50 den 27/1! Så jag ska klä om, snygga till och sen vnta på gästerna. NÄr gästerna kommit så är det bara at vi börja fira henne, men nu måste jag snygga till mig...



Antonia

Egypten

Så ver man hemma efter en vecka i egypten, så hä kommer lite bildr från egypten:





















Antonia

RSS 2.0