Här

 
 
Detta är alltså placet jag hängt på nu i fyra veckor. Bilderna är från första dagen och vi lever på morgondopp, kvällsdopp och nattdopp. Äter för mycket av allt och fiskfiskfisk. Vi blir myggbitna och har alldeles för varma sängkläder. ALLTSÅ VÄDRET

FESTIVAL










Dag tre. Sista dagen. Vi went wild och jag var klädd och redo för regn. Kände mig cool i barbourcapen och vi carpade det sista. Vi gick runt i våra rosa och gula ponchos, sprang till Laleh, dansade galet till Kanye west och såg bastille (SÅ HIMLA BRA). Hela kvällen avslutades med axwell och ingrosso. En stövel följde efter mig och natten var fulländad. Det var tyvärr sad att hela festivalandet var över.

FESTIVAL













Dag två. Vi sprang till Petters konsert och hade samtidigt ett tungt moln framför oss. Regnet kom och blixten slog ned. Vi hängde mest under tak och försökte bli varma. Daniel Adams ray spelade och vi blev varma igen. The Kooks spelade och det var så himla OVERKLIGT! Vi trotsade regnet och myste till passenger. Han sa "ni svenskar ser fortfarande snygga ut trots att ni tagit på er ponchos". Vi är snygga i ösregn!! Efter den konserten blev allting bra igen. Maggio spelade och HÅKAN KOM IN OCH SJÖNG HELA HUSET OCH JAG TRODDE JAG SKULLE GRÅTA IHJÄL MIG. Bra dag. 

FESTIVAL


















Dag ett. Krunis, Imagine dragons, Lana, Sam Smith är några jag såg då. Sprang som galningar mellan konserterna och svettades i solen samtidigt som vi skrek oss hesa. Träffade också på Andreas wijk och såg på soluppgången. Usch vad bra det var.

RSS 2.0