Helsingborg.

Tänkte bara säga att jag har det toppen här i Helsingborg, äter, shoppar, åker till Danmark och bara kollar på den fina utsikten över öresunsd!

Antonia


De senaste dagarna








Nya skor fick jag igår med!

Imorgon beger jag mig till Göteborg med tjejerna för att kolla på roxette, gå på liseberg och bara ha kul! På tisdag åker jag till helsingborg med! Ha det bra!

Antonia


110721

Dagen ska tillbringas med Rebecka och Ingrid, tillsammans ska vi kolla på Veronica Maggio i stan ikväll, kommer bli toppen!
Antonia

110716

Längtar efter fint väder, vänner, sol och bad och såna här goda jordgubbstårtor!
Tänkte kolla efter resor till grekland eller något annat land vid medelhavet nu, ha det bra!

Antonia

11-07-14


Hittade de här glasögon i våras i ett skåp. Jag har fått en förkärlek tilll runda solglasögon!
Hoppas på att få använda dem snart, vädret är ju inte på topp just nu...

Antonia


Styleby

Resten av sommarens läsning säger jag bara! Nu är det allsång på skansen med veronica maggio och erik amarillo, bland annat.

Antonia

läsning

Två bloggar, sjukt bra.
365days
Jag bara älskar deras foton!
Flora
Skriver sjukt bra texter!
Bilderna är från bloggarna.

Antonia

Stenen


Den här stenen hittade jag när jag var på läger, kär!

Antonia


Dina läppar

Hej! Nu är jag inne på min andra och sista vecka på mitt sommarjobb. Förra veckan var jag på seglarläger och det var hur kul som helst! Det var en liten kille som var med som var jättegullig. Han var inte nån jobbig unge..
Morgondagens planer är att jobba och sen ska jag ivåg och dansa. Jag tror vi hörs imorgon! Då blir det bilder från lägret!
Antonia

RSS 2.0