Nytt!


Hej, tänkte bara visa den här bilden som jag hittade. Den är tagen av Ingrid och jag gillar den mycket! Det här får bli den nya designen ett tag framåt nu när skolan börjar och sedan får vi se om jag hinner blogga mycket, det kommer nog bli något inlägg lite här och var men inte så ofta...
Hoppas ni har haft ett bra sommarlov!

Kommentera gärna vad du tycker om den nya designen!


Antonia


Tallinn nästa!




Hej!!! Det här var längesen.. Den första bilden tog jag när jag skulle testa min nya reflexskärm (som ni ser på nedersta bilden) och mitt nya objektiv. Det är ingrid på bilden. Hunden på bilden heter leo som jag varit hundvakt till i helgen. Han är en underbar hund! Idag packar jag inför min sista vecka på sommarlovet som ska spenderas i tallin. Jag ska åka färja och självklart tar jag med mig kameran! Jag kommer hem på torsdag och då kommer det bilder!
Ha det bra♥

Antonia


...


Jobbar på ny design!

Antonia


RSS 2.0