Tunga moln

Bär mina favoritglasögon från zara, trots det gråa molntäcket. Lånar systers kläder och är trött på håret. Det är ju hur himla långt som helst nu. Funderar på att klippa bort två decimeter cirkus. Peppar inför festligheter på fredag, ska dansa galen.

Saknaoxfordgänget

Insåg just att jag saknar Oxfordgänget. ska gör en film från underbara Oxford
 

Höööööst

Vill egentligen inte använda långbyxor och strumpbyxor, men nu är hösten här for real. Minusgrader, höstlöv och mörkare dagar. Igår invigde vi barbourjackorna och stod och frös vid en fotbollsplan, men hejade sönder på alla.

Tårtor i mängder

 
Förra torsdagen hade vi mentorsdag. Bakade tårtor med treor och hade världskul.
 

detaljer

-2013
 

en sån där bra helg

Igår tog Klara och Jag slösa och seglade iväg på äventyr. Vi picknickade och chatchade up allt som behövdes och lite till. Så himla kul att sitta vid rodret igen!
 

en torsdag i september

Idag har Ingrid, Becka och jag bara haft det mysigt. Pratat om det som behövs, druckit massvis med engelskt te och kaffe, lyssnat på Imagine Dragons för att tagga och tänt ljus. Hösten är här. Det är kallare om dagarna och kvällarna blir allt mörkare. 
 

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig

Idag har jag burit långbyxor för andra gången den här terminen. Dessutom har jag invigt min tröja som jag köpte i stockholm i helgen. Den kommer från Zara och är nästan för mysig. Imorgon har jag mentorsdag, ska hänga med treor och fotafotafota.

skärgårdshäng och blommande landskap

Ett par foton från min sommar. Åh längtar redan tillbaka.
 

Livet

Helt plötsligt var 13 september här och jag var i huvudstaden för att se Oskar Linnros. HAN VAR SÅ HIMLA BÄST.Livrt är galet just nu, råkade shoppa lite oväntade plagg och stöter på pinsamma grejer. Skriver en "proffsig" essä. skrattar alldeles för mycket och hittar en blond pojke.

Första

  September och jag for en snabb sväng till havet
(försenad publicering)
  

Englandsköp

trosor - Victoria´s Secret / body lotion - Victoria´s Secret / sunglasses - Zara / klänning - River Island
 

Födelsedagskalas

 
 Åh, igår var dagen då Ingrid fyllde sjutton. Vi lagade världsgod mat, åt kladdkaka och lyssnade på 17 år med Veronica Maggio, såklart. Min förkylning är på bättringsvägen, men jag är fortfarande inte bra. Som tur är så har jag mina finaste vänner Ingrid och Rebecka som sätter dessa dåliga dagar i brand och glädjer upp mig trots feber. Tack och grattis återigen till dig Ingrid ♥

De bästa

Förkyld, men glad. Imorgon ska jag ha ett dygn tillsammans med mina tjejer. Ingrid fyller sjutton, SJUTTON! 

RSS 2.0