Tankar

Det är så hemskt när det tar slut. Speciellt när man alltid trott att det ska vara för evigt. Man gör vad som helst för att kunna få tillbaka den man älskar mest av allt, men så funkar det inte. Hoppet tar helt enkelt slut. Men försök ta vara av de stunder du har, det är guld värt.
Från det sorgliga till det helt underbara...
Den här veckan har varit toppen! Carro är världens bästa danspedagog.
Idag har jag haft redoisning på det med och det var hur kul som helst. Hela klassen var så "tajt", vi skrattade, diskuterade och lyssnade. Så bäst.
Antonia

vecka 46

Saker jag gillar just nu:
  • Försvarets hudsalva
  • Prao på norrköpings danscenter
  • chai latte
  • min ukulele
  • min hatt från monki
  • floras blogg
  • det fina höstvädret!
  • filmmys
  • britttisk engelsk accent
  • kläder
Antonia

11.11.11

Tänkte bara säga hej! och berätta att snart ska jag på disco i de här shortsen. Kommer bli en super "11:a-kväll". Hoppas det hände något speciellt för alla idag! för mig gjorde det.
Antonia

Lovet

Så var lovet slut. Jag kan inte fatta det, en veckas höstlov har gått så fort. Jag har hunnit göra mycket. Igår fyllde becka 15 år med, grattis! Jag har haft världens roligaste dag i staden med tjejerna, mycket fika och shopping, kan det bli bättre?! Snart är man tillbaka till skolan och alla vänner med, tror det kommer bli kul. Jag ska göra allt för att ha så roliga dagar som möjligt innan jul. Jag hoppas ni har haft ett bra lov. Sista dagen ska firas genom att:
  • Städa och göra fint
  • Ha en mysig dag
  • Ta en promenad med Ingrid och hunden
  • Dricka chai
  • Gå på gympa
  • Spela flöjt, ukelele och piano
  • Lyssna på diggielistan (ett måste)
  • Äta god mat
  • Bara ta det lugnt innan allt börjar igen
Antonia

Bad och bastu

Ska upp till simhallen och mysa med tjejorna!
Antonia

RSS 2.0