Tredje veckan i skolan!

Så har det gått tre veckor efter att lovet slutade. JAg har haft kul, jobbat på bra, varit me på fotboll med killar och ramlat två gånger, har tagit vaccinationsspruta till egypten, varit med massor kompisar, ridit, dansat, gymnstiserat, spelat flöjt och piano, haft stallpass och allt har varit otroligt kul!(även om jag ramlat så var det nåt av det kuliga med). Det kuliga med att jag ramlade var att varje gång så var det nån som fällde mig! Det gkorde väldigt ont men jag sket i det, så ja, det har varit väldit kul!!!!!!!!!!!!!! JAg glöme en sak, jag har gått knutgubbbe med! Den fjärd veckan kommer bli ännu roligare, för då drar jag till Egypten. JAg ska bara gå i sklan på måndag sen så åker jag. Så nu avslutar jag det här inlägget med:
 
EGYPTEN, here we come!!!!!!!!



Antonia

KNUT

HAr namnsdag den trettonde december! or not för det är ju januari! Och idag så är vi helt utmattade p.g.a hård träning med bil och badankor. Inrgid och jag är det förresten. Vi ska äta kött potatis till frulle imorrn. Vi vill spela buzz. På torsdag ska vi spela ukulele... Antonia och inrid torstenson ska vara våra artistnamn. Sen skavi spela buzz(again). För vi är så trötta på att glo på fåglar. Musen har gjort ett missförstånd i väggen. HAn är skitarg. Drf ska vi spela ukulele och spela buzz(ännu en gång afain). ¤%&/( Σ JAg och ingrid ska sedan gå och lägga oss i badkaret. Det är skönt, men oskönt ändå.
-Hejhej!, sa ingrid)
HEllo, sa Antonia)
Byebye, sa musen.)
Sedan badade vi alla i badkaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej hejhej hejhejhejhjehje då!"#¤%&/()=`


Antonia

Idag!

Idag var jag med och kolla på Vallle när han var hos vetrinären. Fasst först skola såklart! MEn lull fick smörja in sig med salva 2 gångr om dagen.  NU måste jag till stallet,här blev det kortaste in lägget jag nånsin gjort!!!

det här är min bätis hund han heter Valle...

Ronja

Idag ska jag vara med ronja, det blir nog kul! Vi ska vara hemma hos mig. Jag har fixat en blogg åt henne.+ att jag har fixat en bilddagbok åt henne. Det är kul!!



Antonia

Första dagen.

Första dagen i skolan gick snabbt!!! Vi hade kul+ att vi hade bild. Men nu ska vi int längre sluta halv två utan tjugo i:(  Det blev man lite sur på, menmen. Man får ta det när det kommer... Men skolan var kul. Det var så kul att träffa kompisar. Nä nu ska jag visa lite bilderr på mig själv!!!:

Jag och en liten ängel som jag har gjort.

Det är jag på sports camp(lite kisigt)

Här satt jag fasst i hissen i Helsingborg hos min morbror...

Antonia

SNÖ<3

Äntligen något som man väntat på: snööööööööööööööööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den kom 3/1 2009. Det är kul med för det är så kallt. Igår åkte jag skridskor. Det var kul! och idag ska jga va med ronja och åka pulka!!!!!! Så nu ska jag bara gå ut och åkaa.

                                          

  

Då var 2008 gånget.

Tänk vad kul man har haft på det här året!! Testa att tänka tillbaka på året. Då finns det massor som kommer ihåg och inte kommer ihåg. Jag kommer inte skriva så mycket i det här inlägget det kommer mest vara bilder på minnen från det här året:

Det här var när jag var i helsingborg på sommaren när vi firade mormor på 80-årsdagen!

Ingrid och jag var med på en sandslottstävling på kpwebben, det var kul!

Här hittade jag en en asöt bild som jg tog i Danmark!

Här satt jag fasst i hissen i Helsingborg hos min morbror...

Här var jag och Rebecka på sports camp i somras, vi var på gymnastik!!

Här är jag i Grekland, ska gå ut och äta precis!!

Här är jag på Halloweenparty hos Ebba(ser knäpput). Vi hade kul!

Det här är på storsamlingen när vi dansar!!

Antonia

RSS 2.0