Samedi

Så här såg jag ut igår. Redovisningsfredag och finfredag.
Antonia

31 mars

Dricker latte, ser på film och väntar på att snön som kommit ska försvinna.
image descriptionAntonia

28 mars

Hittade en bild på mig när jag var liten och var i Italien. Jag Ville såklart ta outfitbilder varje kväll när vi skulle äta. Nu har jag varit på modevisning här i gusum. Det är så gulligt med alla tanter som får se dammodet för i vår! De såg ut att trivas. Hoppas ni haft en bra dag! Imorgon ska jag ha sista PRAOdagen, jag ska ta dit min syster till studion och testa att plåta lite, det kommer bli jättekul!


Onsdag

Under tre dagars PRAO har jag:
•lärt mig redigera bilder lite bättre
•varit assistent och hållit i reflexskärmen
•redigerat en bild på en macka
•pendlat fram och tillbaka till Norrköping, viken oh gusum
•skrivit dagbok
•fikat
•lärt mig ta ner en blixt plus stativ
•burit kamerautrustning
•haft både kul och tråkigt


Jag längtar efter

♥Att få gå runt barfota, känna sanden mellan tårna och när man plötsligt känner vatten mellan tårna istället.
♥Att få krama någon, länge.
♥Att sitta ute om kvällarna och se solen gå ner med vänner.
♥Att få komma till Paris. Gå runt på alla gator, se eiffeltornet, äta macarones, prata franska och bara vara.
♥Att höra sommarregnet smattrandes mot fönstret samtidigt som man ser en favoritfilm och drömmer sig bort.

♥Att få äta den där bästa kulglassen, med de där bästa tjejerna, på den där bästa platsen.
♥Att se honom. Att träffa honom. Att känna honom.
♥Att kunna spela världens bästa låt på piano.
♥Sommaren.

bildkällla
Antonia

24 mars

Dricker cappuccino, känner in vårvärmen och överandvänder herrskor
Antonia

Underbart

Idag har jag:
• haft en underbar dag
• pratat med underbara vänner
• mött vårens första dag
• suttit i solen och bara njutit
• planerat sommaren
• gått barfota
• lyssnat på vårens första dag


Vårdagsjämning

Hej! Nu är jag femton och har haft en helt underbar helg med nära och kära som firat mig. Tack för alla gratulationer! Tror jag ska försöka fixa lite bilder på alla fina presenter, men här är lite allefall.


16 mars

Hej! Sitter just nu och fikar med min fina vän Ingrid. Vi ska tillbringa fredagen på gymmet, på cykeln. Det kommer bli svettigt och fint, men vad gör man inte för sin grymt bästa spinningledare! ha det bra.


14 mars

Tröja, monki/klänning, monki/glasses, modekungen.se
Så här såg jag ut idag och namnsdag har jag med. Idag fick jag sluta tidigt så jag åkte hem och satte mig i solen med en smoothie i handen och lite plugg i knät. Underbart! Hoppas ni haft en bra dag!
Antonia

Tisdag

Idag har jag haft skinnjackan på mig, varit barfota i skorna, känt solen värma i ansiktet och bara känt att våren är här! Nu är jag säker, våren Är här. På söndag fyller jag, lilla plutten som min vänner skulle sagt, femton år. Det är lite sjukt egentligen, kan inte fatta att jag får köra runt på moppe och cykla, lagligt, utan hjälm. Jag känner verkligen att det här kommer bli en födelsedag som jag kommer minnas. Avslutar det här inlägget med att säga, mina vänner är bäst!


Lördag

Idag har jag

• vårpromenerat med hund och vän
• dansat
• sagt farväl till abbe som jag varit hundvakt åt
• pluggat
• sett på gamla inspelade musikprogram
• fikat
• lyssnat på fin musik
• insett att jag har drabbats av något virus så jag måste leva på kan jang den här veckan
• haft på mig en vårjacka
• sagt hej till Ingrid som varit borta i en vecka
• sjungit, trots halsen, med i melodifestivalens alla låtar
• hoppats på att jag får en trevlig kommande vecka
• tänkt på vad jag önskar mig i födelsedagspresent


Låten

Detta är min favoritlåt just nu. I was born to be your sockerbagare. Så underbart fin text!

9 mars

Idag är det fredag och jag har haft en. Rolig vecka med vänner, träning och sol. Tänkte bara visa vad jag hade på mig idag.

 

 


Lite bilder

Hej! Idag har jag gått,gått, gått i det underbart fina vårvädret. Snart kommer becka och vi ska ner till gymmet ikväll och köra ett zumbapass sen imorrn är det skola igen. Här är lite bilder från mina dagar från instagram med. Jag har fått ett kusinbarn!

 

 


Lördag

Kolla vad som kom på posten! Lycklig. För er som inte vet så har Oskar Linnros gjort ett samarbete med papperskretsen och designat en papperspåse där man kan förvara tidningar som sedan ska återvinnas. Oskar Linnros recycled, här kan ni se hans film, från och med du recycled, www.papperskretsen.se.


RSS 2.0