Näst sista dagen på tvåtusentio

Hej! Tänkte göra en sammanfattning av 2010. Imorgon händer ju det, nyårsafton! Jag tror och hoppas på att 2011 kommer bli ett toppenår.
En bild som jag tog i början av året, tror jag tyckte om den jättemycket!


Rebecka och jag hade en rolig fotosession.


Jag fick en kamera och den här bilden var en utav de första jag tog.


Första vårsolen kom och snön började smälta.


Det blev påsk.


Jag träffade världens sötaste Arethi.


Rebecka blev ännu bättre på att fota och jag lärde mig av henne. Tack♥


Sista terminen på mellanstadiet gick snabbt. Jag fick ta farväl av den här underbara klassen och min underbara lärare med många tårar.

Jag träffade världens sötaste kille, Lowe ♥


Sommarlovet började med en fotosession. Ebba fick stå ut i det iskalla vattnet!


Jag åkte på seglarläger och hade en galen vecka med segling, sol och bad!


Jag var i Helsingborg och hade jättekul!


Jag åkte till Tallinn och så var sommarlovet slut.

Det var dags för högstadiet och jag pluggade och pluggade...


...men jag hann med att fota ändå!

Mina vänner fyllde år och julafton kom och gick. Nu är det inte långt kvar tills det nya året. Så jag kommer nog inte blogga imorgon. Jag ska börja min nyårsafton med att åka skidor som jag har gjort de senaste dagarna nu. Sen ska jag vänta tills klockan blir 00.00. Så ni får ha ett gott nytt år! ♥
Ses 2011


Antonia




Jag.


Just nu sitter jag vid Ingrids dator och leker medans hon försöker hitta på något lämpligt att ha på sig och gissa vad jag hitta för söt bild. Den här. Bilden är tagen av Ingrid i september, jag tycker den är jättesöt på mig och Vivaldi, tyvärr kom inte den andra hästen med, Vicke. Ingrid och jad ska servera mat. Det kommer nog bli lite kul. Ikväll har jag på mig:

Svarta tights
En svart kjol som jag sytt själv
En prickig tröja som jag fick i juklapp av Ingrid, tack!
Armband och ringar

Antonia


En bild.

Rebecka visar en bild för Ingrid. Jag tycker bilden är lite rolig. Man blir så glad av den! Idag har jag åkt skidor igen. Efter det har jag sett på två filmer jag verkligen kan rekommendera, Love actually och The holiday, två kärleksfilmer som utspelar sig vid jul, nyår. Det är skönt att ha jullov nu, men snart kommer jag säkert börja sakna alla igen. Nu ska jag sätta mig vid tvn och bara ha det mys. Ha en bra kväll!♥

Antonia

Ninni

En bild som jag fotade i somras.

Hej! Idag har jag varit på en lång skidtur med mina nya skidor. Det var helt underbart! vädret var toppen och solen värmde. Jag kom nyss hem från att ha varit på bio, Änglagård. Det var andra gången jag gick på den filmen. Den var bättre andra gången måste jag säga. Nu ska jag sätta mig här och se på tv.
Ha det bra♥

Antonia

Merry Christmas!



Hej! Tänkte bara önska alla en riktigt god jul! Snart är det nytt år, så då ska jag börja uppdatera igen.

Antonia


RSS 2.0