Söndag

Grekland 2011

Då har första veckan gått. Imorgon påbörjas andra och då är det skolfoto, hoppas på lyckad bild..
Tänkte gå och fika med tjejerna med på håltimmen. Mys!
Antonia

Dagen

Klänning ginatricot, skor grekland, glasögon lindex, jeansjacka okänd

Det är helt sjukt, idag har andra dagen gått på skolan. Jag har haft två helt underbara roliga dagar tillsammans med mina vänner. Livet är verkligen bäst! Föressten! snart snart snart ska jag lägga ut bilder..
Antonia

Otur

Idag är det sista dagen innan allvaret och jag har såklart fått någon slags irritation i ögot. Så så här ser jag ut idag. Använder glasögon så det ser lite bättre ut. Imorgon får jag alltså gå till skolan med ett öga som inte ser så bra ut, en förkylning och glasögon, bra start på terminen!
Antonia

Kräftskiva

Hej alla! Nu är jag hemkommen från grekland, det var varmt och helt underbart. Sverige däremot är väldigt kallt.. Menmen ikväll är det allefall kräftskiva här och jag tar väl på mig nåt varmt. Bilder kommer snart från grekland! På måndag är det dags för skola med. Det ska bli kul att träffa alla!
Ha det bra!
Antonia

nionde augusti


På torsdag åker jag till Kreta. Det kommer bli så skönt att komma till värmen! Jag har kommit på att istället för den där bildbomben kommer jag göra en Hel sammanfattning av sommaren. Bilden är från helsingborg.
Ha det bra nu sista veckan på sommarlovet, det ska jag försöka ha nu♥

Antonia


Andre Augusti

Hej! Nu är jag hemma efter världens underbaraste vecka i göteborg och helsingborg. Den har varit toppen! Roxette med! Dessutom var jag bara tvungen att gå och kolla på eric saade i Helsingborg, även om jag inte är så stort fan. Det var kul i allafall!

Den här veckan ska jag tillbringa tillsammans med massor barn på simskola som simskoleassistent. Jag började igår och det är jättekul! Alla barnen är så söta. De kommer fram och frågar om jag kan hjälpa dem att träna bentag och de lär sig. Det ska jag hålla på med tills på torsdag. På fredag drar jag till dalhalla och ska se på Salem al'fakir där september och älskade oskar linnros är gäster, det kommer bli så kul, salem och oskar, kan det bli bättre?! I allafall jag kommer ladda upp bilder från allt jag varit med om snart. Så om det inte blir innan dalhalla så kan det nog ta ett tag, men ska försöka!
 Ha det bra!

Antonia


RSS 2.0