Vi dansar bättre utan kläder

Med vi dansar bättre utan kläder som soundtrack till förra veckan hängde Ingrid och jag i fjällen.
En lång bilfärd och massvis av snö plus världsbäst musik.
Första dagen var overklig. Vi såg Norge, åt våfflor och hängde i backarna all The day. 
Två lyckliga tjejer.
Ibland pausade vi på toppen, tog av oss vantarna för att offra händerna för feta foto .


Om kvällarna hängde vi i bastun, var dödströtta och åt godsaker.
Jag hittade fina poser och kände mig bättre än någonsin på skidor. 

En dag hängde vi på fjället, åkte längdskidor nån mil eller så och allting var bara sådär overkligt. 


Jag kom till Norge för första gången. Var helt euforisk och sa knappt något. Efter dagen var vi täckta med is och vi hade varsin vit fläta.
Fick lockigt hår på köpet.
Jag träffade min instruktör igen och trodde jag skulle dö av lycka. Vi pratade om livet.

Självklart hängde vi på afterski med och drack varm choklad nästan hela tiden.

Hela veckan var overklig. Vi levde i paradiset och skrattade sönder åt allt.






Förresten, ikväll spelar Oskar på Berns. Jag missar det pga ålder. MEN ÅH VAD DETTA MÅSTE BLI BRA!




2013

 
Hittade lite av det jag valde att ha på mig förra året, för det mesta var solglasögonen på. 

Jag är på riktigt i en låtsasvärld



Igår var jag helvit och kände mig allmänt cool. Solen var tillbaka (det var väl år sedan) och jag hade vårpepp. Jag åkte till staden och dansade sönder. 

Snart lov, snart skidor, snart afterskihäng, snart bastuhäng med Ingrid, jag längtar ihjäl mig.

December

Terminen började lida mot sitt slut. Jag hängde med klassisarna och försökte göra allt annat än att plugga som till exempel se lucia. 
Jag firade jul i ett grönt Sverige och träffade världens sötaste Malte. 
Jag bjöd hem några fintjejer och åt middag. Åt också hejdåmat med Ingrid och Becka

för att bege mig till bäst finstaden Helsingborg,
besöka favoritaffärerna och
fira nyår
med ALICE!!! 

RSS 2.0