Vad du än heter you're the love of my life

 
Lägesupdate: ny klänning, prov hela tiden, snabbdagar, lucianominerad och finkillsdöden mest hela tiden.
 
Nu är jag här igen. Besökte Melissa Horn förra lördagen och grät. Hon var super. Veckan har varit helt proppad av aktiviter. Biobesök med vänner, öppet hus på skolan, dansdansdans, maaat i mängder, plugg, julsjungande och ja nästan en italienardejt. OCH VET NI? OSKAR HAR SPELNING PÅ FREDAG!

Mitt hjärta pumpar utav nitroglycerin




Har haft en galet bra fredag. Hängt med vänner och gått runt och lett, trots att dagarna nuförtiden Ser ut som de ovanstående bilderna. 

Imorgon är det gymmasiemässa. Jag och min klassis ska marknadsföra vår skola på bästa sätt och ragga nya elever.  På kvällen ska tjejerna på bilden och jag sätta oss i de geerhallen och se på Melissa Horn. 

Fredagshäng

Förra fredagen hängde jag tillsammans med dessa tre. Vi lagade mat och pratade om livet. 

Ur livet

Ok, fullt upp nu. Pluggar ihjäl mig och har dansat bakom Peter Johansson som en galet happy. Har prestationsångest och ont i halsen. Idag har jag dränkt mig själv i te och försökt att fokusera i skolan. Annars då? Livet rullar på och jag börjar få allt för stor längtan till sommar och värme eller snö och jullov. Vill bara bli frisk och kunna hänga med vänner, inte plugga. 

It's time to begin, isn't it?







Och så kom den femte november. Tjejen med kjolen på och leendet på läpparna blev sjutton och vi drog till Stockholm för att skriksjunga och dansa till Imagine Dragons. Det var sådär galet fint.
Vi åkte t-bana och skrattade samtidigt som vi kollade in finkillar på gatorna. Morgonen efter ställde vi klockan på 04.28 och gav oss iväg för att hinna i tid till skolan. Vägen hem var magisk, gryningen kom och allt var sådär bra.


RSS 2.0