23:e

Photo: Me
Dagen har tillbringats utomhus. Jag har plockat massor blommor till midsommarafton imorgon. Jag har också haft lite fotosession, dock inte så seriös i en nybliven sjö på en gräsmatta med maskar i. Dagens stor skämt var att jag doppade rumpan i det bruna, äckliga och konstiga vattnet, det blev många skratt.
Glad midsommar förresten! Imorrn ska det firas.
Antonia

Sommar 2011

Hej alla glada! Här är jag, det var längesen. Nu är det sommarlov och livet leker! Gårdagens inköp blev den här, rosa skjorta från vero moda, onlys Love Collection. Jag bara älskar färgen! Just nu sommarjobbar jag i en trädgård. Jag rensar ogräs och planterar. Det är spännande och väldigt lärorikt. Nu tänkte jag snart sova för imorgon är det upp tidigt igen. Vi hörs! Ha det helt underbart till dess!
Antonia

RSS 2.0