PEPPPPPP





Imorgon smäller det. Imorgon hänger jag och Ingrid på Bråvalla, dansar fötterna ömma och skriker oss hesa. Jag är SÅ HIMLA TAGGAD! Har laddat upp med att vara på detta place i en vecka. Ikväll ska vi ha häng och tagga ännu mer med musiken. Vi ses där!!


Bästa vänner tills vi dör













OBS, BER FÖRST OCH FRÄMST OM URSÄKT FÖR ALLA SENASTE MOBILBILDER, men tyvärr har jag ju för det mesta med mig mobilen överallt och Har dessutom fulla minneskort överallt. När jag får tag i en dator jag kan använda ska jag verkligen fylla bloggen med allt vad tänkas kan. Dessa bilder förställer förresten min midsommar. I skogen. Några meter från havet. Samlades vi och gjorde kransar, åt sill och dansade euforiskt runt en midsommarstång som höll på att ramla. 

KENTFEST

Förutom detta fantastiska perfekta frukosthäng så var vi såklart på Kentfest.
Oskar var med, som alltid, och vi nästan sprang till Gärdet när vi såg och hörde vad som väntade.
Jag bar det här och kände mig mörk.
Ingrid och jag. Svarta och svåra. 
Träffade också detta ultimata Kentfan, Samuel, och sjöng med i alla låtar tillsammans med honom resten av kvällen.
Elliphant spelade och allting var galet. Publiken skrek revulition och det hoppade två killar med randiga dräkter på scenen.
Publikhavet var fyllt med kronor och flaggor.


Och så kom de till slut. Allting var sådär overkligt. De sjöng om regn och det öste ner, solen sken och alla sjöng tillsammans välkommen välkommen hit. vem du än är. Var du än är. 

We danced all night to The best song Ever














Var alltså på one direction i lördags. Jag, becka och Ingrid tog bussen till huvudstaden och träffade oplanerat på klara och hennes vänner. Vi trodde inte det var sant och grät av lycka. Sedan trängde vi oss resten av kvällen med alla galna directioners och skriksjöng till The story of My life. Kvällen kunde inte bli bättre. 

Sol och sånt





ALLTSÅ DETTA!
igår mötte vi sommaren hos Ingrid. Dukade upp långbordet på bron och badade som galningar i ån. Vi dansade och kunde inte fatta hur snabbt året gått egentligen. Gick sedan hem i gryningen och åt jordgubbar direkt från landet. 

Imorrn drar jag till huvudstaden och dansar till The best song Ever och dreglar över Louis, Harry, Niall, Zayn och Liam. På söndag taggar vi kentfest också! SÅ HIMLA PEPP

I got the summer burning in my hand




Igår tog jag långhelg och firade en 96-åring. Bar primeboots och en vit klänning. Har sommarkänslor i hela kroppen och vill mest seglaseglasegla. 

Do you want to go to the seaside?







Hängde på bästa platsen för ett tag sedan. Vill bara ut dit igen, segla och känna på livet. Är för övrigt fett pepp på sommaren då jag verkligen ska hänga där varje dag. Skriver sista inlämningen nu, men snart är det slut på allt och då ska vi leva.

Bal







Se till att krama riktigt hårt, för det här är vår sista låt





Var alltså baldejt häromdagen. Jag bar en orange klänning och kände mig så himla sommar och fin. Hade en euforisk kväll och dansade galet. Börjar förresten bli av med inlämningar och har planerat sommarfest, är såååå laddad för sommaren!

RSS 2.0