Horse show

Gud vad kul, jag ska på horse show i globen! Imorgon åker jag kl. 6.00. Det ska bli jättekul men tyvärr så är är jag ju sjuk men jag kan åka ändå. Ronja ska följa med. Det kommer bli askul! Oooohhh jag bara längtar. Nä nu har jag inget mer att skriva...


ΗΘΓΣΕ ΣΗΘW

Antonia


Dans

Det är askul att dansa och idag ska jag på det. Jag dansar till katy perry-I kissed the girl. Den är ganska bra! Vi skulle göra en till dans men det var bara två gånger kvar. Men vi fick träna lite extra och göra lite övningar. Men nu så ska jag dansa såjag har inte tid att skriva mer hejdå!



Idag blev det snö och ridnig.

Idag red jag och det var askul, för jag på Biggan. Hon är inte så pigg men väldigt rolig att rida på! men för det första så red jag barbacka. Vi skulle trava och då började hon pch få damp så jag red rodeo (jag vet inte riktigt vad det heter men skit samma). Sen då så fick Anna rida barbacka på en pigg häst som är 4 el 5 år gammal och han galopera barbacka på "väldigt bra underlag". Men det var ju kul också fick ju lära sig en ny grej. 

Jippi!! Nu kom snön också det hade man inte väntat sig...Vi hade askul!






                              Antonia

Nu har jag blogg!

Haha det här var kul att jag fick en blogg! Nu är jag ju inte så inne på det här än men det blir nog bra...
Jag har ingen kompis som har en blogg. Jag har tyvärr inte så mkt att skriva om ju st nu så jag måste nog sticka...
det här är min bätis hund han heter Valle...


Antonia

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0