Regn



Idag regnar det. Bär barbour och fortsätter fylla min playlist, Sven. 

Följ
http://open.spotify.com/user/tojjamojja/playlist/5uq6jw7fFvvzqI1e3XxsBB



 
 Sånt här är bara för bra.

Tror jag måste drömt om dig inatt igen







Vill tillbaka hit. Vill ha värme. Vill ha havet.

I fell in love on the seaside




Back to school igen. Lever i vitt och vill ha tillbaka solen, havet och vännerna. Annars är det bäst att vara tillbaka, smider planer för året med elevkåren. 

West coast




Hamnade här och lever livet lite innan skolan börjar igen. 

Du känner mig fast vi knappt har setts





































































Okej, var ska jag börja? DETTA HAR VARIT SÅ HIMLA GALET FETT! Jag och hon på sista bilden tog en dag båten ut till Harstena och lämnade fastland för att få uppleva the real Saltkråkan-feelingen. Himlen har varit konstant blå i cirkus fem veckor, förutom tre dagar då vi haft åska, regn och blixtnedslag. Under dessa veckor har jag levt i bikini, badat nästan tre gånger varje dag, ätit middag på olika berg i solnedgången, jobbat i handelsboden och träffat sååå många människor (vill särkilt notera alla dessa underbara barn som var så hemskt tråkigt att säga hejdå till när de lämnade ön, en efter en), haft finkompisar på besök, sett algblomningen komma och försvinna, varit på sälsafari, tränat min franska med fransmän, träffat två fantastiska britter, haft saltvatten i håret konstant, träffat Dennis och hans italienska fötter, gått från fest till jobbet, åkt båt med Li och Emil, sett på soluppgång och solnedgång, suttit i ett båthus med fem killar spelat gitarr och sjungit medan blixtarna färgade himlen, lärt mig glasspriser utantill, sålt massor av fisk, hängt med mina handelsbodskompisar Ronja och Emilia och tillsammans med dem har jag fått minnen för livet. 

RSS 2.0