Turkey, here we come!!!

Hejsan! Nu var det längeseb jag blogga, menmen...
IMorrn åker jag till Turkiet och ska vara där i 12 dagar! Felicia har varit där i 6 veckor det är lite mer än vad vii får va...

IDag ska jag åka till flen och fira acke!! det blir skoj. Ingrid och jag fixa i ordning oss först och dsedan drar vi.

Tillbaka till Turkiet:
#Vi åker imorrn klockan halv åtta

#KOmer dit mitt i natten

#Får lite läxor...

#Menmen¨

#ses på torsdag!

#asta la vista!

NU ska jag önskaa alla någrra trevliga skoldagar medans jag är borta!
Bybye!



Antonia

Veckans lilla special!

Nu är det inte så långt kvar till Turkiet! Ska skriva lite om veckans händelser:

Tisdag.
Det var dax för skolan igen och det blev lite rörit, menemen, Ingrid och JAg hoppade studsmatta efter sklan och JOnas lagade bilen så man kunde köra lite bil med drag i!!

Onsdag.
Gick i skolan och spelade tvärflöjt, toppen!  Följde med Ebbis hem och vi blev lite utelåsta.

Torsdag.
Först gick jag i skolan och den gick sssnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbttttttttt-- (dom där strecken är fartstreck) . INgrid och jag åt en glass och cyklade hem. Vi hoppa studsmatta, såklart. Spelade lit kort och åt 9 mackor var(rostade)...

Today!
Frida sluta i våran klass så jag säger hejdå till dig och hoppas du får en annan kul klass!? ÅKte hem och studsa studsmatta oh sedan var det dax som vanligt, Gympa!!!
En liten upplysning bara: Man blir trrrrröööööttt!!



Antonia

Dagens gång.

Först vaknade jag, Åt frukost, Thomas kom, Jag åkte upp till eksäter. Där gick Valle och jag runt i skogen, sedan var han slut så jag krattade och hjälpte till lite. Vi åkte hem, jag har en bild på när jag sitter i bilen.

När jag kom hem åkte jag till kyrkogården i Rinarum. Sedan var det hem som gällde och Valle kom sedan och hämtades. Nu så äter jag citrongravad lax, mmmmmmmmmm. Håller på att grillar Oxfile'n!!
Ska äta den och basta... SÅ JAG SÄGER VÄL::::::::.
   

          HA EN RIKTIG GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<<33333333333333333




Ser rolig ut va?

PÅväg hem! Det var meningen att rutan skulle synas lite.

Ser ni han som sitter i?:P

Antonia

Lille David!

I´dag var jag på Johans sons dop!! Jätte kul... Här kommer lite bilder på det:







Antonia

Bullmastiff och Golf med Ingrid!

IDag hann man med mycket! För ddet första så var det 20 grader varmt, för dt andra så hade man många hunda runt sig!! Först var jag på bullepromenad och sedan golfa jag lite nere hos Ingrid och med henne såklarrt!
Här kommer bullar:::
















Visst ligger han fint? Han heter Rolf!!






Svarten!!









Antonia




Gert och Robbans lilla promenad från Ystad till Haparanda!

JA, idag var det ju dax!!! Fylking skulle komma HIT, till våran lilla håla...    ... och nu ska jag berättaa om  det:

Det började med att vi slutade skolan. Becka, Ebbis, Linn och Elina, dom gick ner till "birscha". Ingrid och jag tog cykeln, för att se om de hade kommite, men det hade dom ej...
Då kom de andra och vi satte på radion på mbilen. Sen vid ca.halv fyra tog vi beslutet att INgrid ch jag skulle ta en cykeltur ooh se var de va!!
Vi cyklade och cyklade tillslut såg vi husvagnen... ...då förstod vi att det var nära, så vi cyklade lite till och pecis när vi skulle svänga ner på banvallen för att köra hemmåt, DÅ KOM DOM!!!! vi blev filmade och så förvarnade vi att det var massor folk i centrum. Vi ringde och rapportera dom som stog kvar och dom blev...
Vi cyklaade till centrum och berättade, det varså mcket att berätta om så det hann komma massor film-grejimojser.  Då såg vi kameramannen igen och han intervjuade nårga en bit bort. Sedan gick hon som höll i micen åt ett håll och så pekade kameramannen på oss öve axlen. Då blev vi intervjuade. En fråga var:
-Vad ska ni göra när dom kommer?
Då svarade Linnis:
-Na, vi ska väl sjunga eller något kanske....
-Vad ska ni sjunga för något då, får man höra?
-Hej gert och robban , välkomna till Gusum!!!!:)

...
och det tyckte jag var ett bra slut på det här inlägget!!!



själv är man över lycklig!
ps. Ska nog få några bilder på honom, av några som hade kamera med...ds.

Antonia

RSS 2.0