Turkey, here we come!!!

Hejsan! Nu var det längeseb jag blogga, menmen...
IMorrn åker jag till Turkiet och ska vara där i 12 dagar! Felicia har varit där i 6 veckor det är lite mer än vad vii får va...

IDag ska jag åka till flen och fira acke!! det blir skoj. Ingrid och jag fixa i ordning oss först och dsedan drar vi.

Tillbaka till Turkiet:
#Vi åker imorrn klockan halv åtta

#KOmer dit mitt i natten

#Får lite läxor...

#Menmen¨

#ses på torsdag!

#asta la vista!

NU ska jag önskaa alla någrra trevliga skoldagar medans jag är borta!
Bybye!



Antonia

Kommentarer
Postat av: Becka

Ha det så bra :)

2009-04-26 @ 12:32:07
Postat av: FÅR.

Huhu, får jag vykort? :D

2009-04-28 @ 19:51:30
URL: http://itgalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0