Onsdag, underbara onsdag.

Sitter och kollar på fashion, SVT2, och drömmer mig bort lite.


Och vart enda litet ögonblick, som vi gjort till något stort.

Dansuppvisningen var bäst. Jag har nog aldrig haft så kul! Vi dansade cancan och bara svettade loss... Solen stekte och det slutade med att vi tog ett havsbad, skönt.

Idag har jag haft en vanlig skoldag med alla vänner på plats. Men vänta något ovanligt hände... ...jag blev skrämd så jag trodde jag skulle hoppa ut ur fönstret! Jag bara skrek och var helt chockad så tårarna rann... Men nu är chocken över.


Varma dagar

Den här veckan har jag haft fem helt underbart varma dagar. Igår var det klasskamp på grännäs och vi alla hade satt vinnarskallen till, men tyvärr kom vi tvåa. Efter stannade de flesta kvar och badade, det var jätteskönt! Det var så härligt att känna saltsmaken på läpparna. Vi låg kvar ett tag och solade.
Imorgon är det dansavslutning, så ja det kanske blir ett till bad efter alla danser! Ha en bra dag!


Tisdag

Jag bara älskar vädret. Igår var jag bar om benen och hade vit plisserad kjol och sandaler på mig. Idag har jag haft shorts på mig så mitt liv är toppen, helt enkelt.


Lördag

Hej alla glada! Ursäkta att jag varit lite off nu på senaste tiden, men datorn har inte riktigt hunnits med och mina mobilinlägg kanske inte är de bästa... Jag har haft en varm och solig dag ute i skärgården idag. Det har varit bäst och jag tror på sommaren. Hoppas ni har det lika bra ni! Imorgon planerar jag för att inte göra nånting, Bara sitta och lata mig i solen. Ha det bra!


Helgen

En bild från helgen och vad jag köpt. Helgen har varit underbar! Den har firats tillsammans med släkt i Danmark för att fira morbror som fyller år idag, grattis! Vi har pratat, gått i regnet, sett på solnedgången vid havets horisont, fotat, fotat, fotat, ätit, skrattat och haft en lugn helg.


tråklördag.

Har näsblod, är sjuk och måste plugga. Vill bort!
Antonia

Black and White

Jag har haft en underbar, varm dag i skolan! Imorgon ska jag vara barbent och hoppas på att vädret håller...
Antonia

RSS 2.0