Springtur, varför inte?!



Hej!
Dagen har varit toppen! Jag har möblerat om lite i mitt rum och nyss var jag ute och sprang med Ebba, Rebecka och Ingrid. Vi tränar inför vårruset. Det känns så härligt när man varit ute och sprungit, man blir pigg och känner sig frisk! Så ett tips, ta en springtur om du vill känna dig pigg och glad! Jag har nyss duschat och snart kommer min mormor. Vi ska äta god mat och ha det trevligt!

Jag har tänkt att jag ska göra om min design nu igen, för jag har tröttnat på den här. Den känns för tråkig... Men jag ska jobba på den och se om den blir bättre den här gången! :)

Ha en trevlig kväll. ♥

Antonia


Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

SV: tack :P

2010-05-23 @ 20:11:30
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: photos by rebecka

SV: Ja de skulle du nog viljat :p

2010-05-25 @ 21:21:15
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0