Juli, närmare bestämt Oxford del två


Hittade ett par solisar på primark som Ingrid och jag inte riktigt kunde bestämma om de var coola/snygga/konstiga/fula.
Den här gruppen fick tyvärr inte följa med till Shakespears hemstad pga av missförstånd. Vi gick istället runt i hela Oxford.

Mysiga gator och gamla utsmyckade pubar och butiker är vad som pryder staden.

Det var den dagen då vi lärde känna Marco for real. Han lärde oss olika grönsaker på italienska och vi lärde honom fast på svenska.

Vi hade stora diskussioner och vi bestämde oss för att lära Marco att fika. Förresten de två sista bilderna är verkligen mina favoriter, jag blir så himla lycklig.

Marco hade en bok som alla fick skriva nånting i. 

Påväg till Bath.

Bath är känt för sitt gamla spa och här klättrar vi för att se lite av simbassängen.

Vi utforskade hela staden och shoppade.

Ingrid och jag posade framför dörrar.
Ingrid och Teo. Julbutik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0