Augusti

I Sverige väntade Becka, så himla kul att träffa henne igen. Kappsegling väntade och jag packade snabbt om min resväska till sol och bad. 

En vecka i Turkiet närmare bestämt.
Jag levde på stranden, bytte bikinisar hit och dit, fick rosor av en gullig turk, bar vita kläder, åt turkmat, såg fantastiska solnedgångar, låg i turkosblått vatten mest hela tiden på grund av 39graderslycka och drack frappe all the time. 
Hemma i Sverige var inte sommaren över, trots att lovet var över. Jag hade reuonion med Becka och Ingrid och de preppade mig för att börja gymnasiet dagen efter. 

Så började jag gymnasiet! Firade med glass och fick väldens bästa klass. 

Första dagarna lärde vi känna varandra genom att paddla till en ö och göra massor roligheter.
Jag fortsatte terminen barbent och spenderade en helg i Skåne med kusinbarn, godsaker och flyttade min syster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0