Tisdagslista

DAGENS LÅT: kan jag få ett vittne? - med Oskar Linnros
 
 
DAGENS KLÄDSEL: ett par vita jeans, ljusblå tröja och så platåsandaler.
 
DAGENS FRISYR: en bulle mitt på huvudet
 
DAGENS MAT: grekisk sallad
 
DAGENS HÄNDELSE: det måste nog vara när jag hittade en radio i ett personalrum som spelade Hur Dom Än. Det påminde mig om imorgon, imorgon smäller det.
 
DAGENS PLANER: planera för premiärsegling
 
 
DAGENS VILL HA: mer tid innan sommarlovet tillsammans med classmates 
 
DAGENS SAKNAD: det har nog varit Klara, vi har inte setts på läänge nu. Längtar. Till. Sommaren.
 
DAGENS TRÅKIGASTE: nationella muntliga i franska
 
DAGENS BOK: fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson bara för att den påminner mig om sommar och vänskap.
 
DAGENS SKRATT: några vänner gick in tilL en tom kemisal och poffade lite vätgas, deras skratt var väldigt avslöjande.
 
DAGENS DRYCK: kaffe, har hällt i mig hur mycket som helst för att underlätta plugg
 
 
DAGENS KÖP: Ingenting
 
DAGENS GODIS: äpple, om man kan kalla det godis
 
DAGENS HUMÖR: Väldigt lycklig
 
 
DAGENS KOMPLIMANG: "Du kan sjunga, jag lovar"
 
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mamma, vi planerade bak till mattefika på fredag.
 
DAGENS LÄNGTAN:  Sommar. Segling. Sluta skolan, ta examen, få veta slutbetyg och få krama om alla fina vänner.
 
 
DAGENS PERSONER: Mathilda, min klf Olle och Arethi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0