Det sämsta och det bästa

 
Okej, vart tog jag vägen? Jo häromdagen slog åskan ner 80 meter från mitt hus och skrämde ihjäl mig. den höll på att döda världens vackraste hästar, men åh de lever! Så nu har jag en extern hårddisk med massvis av bilder i som kanske inte finns kvar, men det är okänt än sålänge. Jag vill i allafall vänta med att visa kamerabilder igen tills detta är löst. 
 
De senaste dagarna har jag åkt min första tur ut i skärgården, haft mysfrukost med bästistjejer, längtat ihjäl mig  till  Oskars platta, gått barbent, spelat in ett flöjtspår på en platta, burit stövlar i vårregn, ätit glass i mängder, haft lyckorus, haft teaterföreställning och fått sådan fin respons, pluggat i solen som tittar fram ibland, kommit på att det är så kort tid kvar till klappar och slag, träffat klassen igen efter fyra dagars intensiv teaterträning, haft tråkigt i skolan, sprungit vårruset och så har jag letat upp en hemsk förkylning, som jag försöker att bli av med nu. NU
 
för att hålla koll på mig om dagarna kan ni finna mig som @tojjamojja på de flesta sociala medier, sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0