do you ever think of me in the quiet in the crowd ?

en vårig jag.
 

Det är vår. Jag går runt och skrattar åt allt, bär solglasögon och pluggar som en galning. Lyssnar på musik och dansar. Äter grekisk sallad och väntar med spännig till måndag. På måndag åker jag och nio elever till, till Paris. Där vi har ett fullproppat schema med sevärdheter, parkhäng, glass och- crêpesätande, middagar, shopping, promenader. Jag kommer endast ha ett tomt handbagage med mig och förhoppningsvis ett överfullt på resan hem. Det är jag och Emil, min gamla klasskompis. Vi ska tillsammans ha det bäst i Paris och fota oss galna.

Kommentarer
Postat av: Klara

Världens finaste Antonia men antoniaglasögonen!! ;) <3

2013-03-06 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0