du kan leta i en spegel, jag vet mer om dig ändå

Här är jag! Sommarglad, utvilad, nianslutad och så jävlapepppålivet. Men, min dator är full av bilder. Hårddisken är ej fixad än. Jag har två fulla minneskort och ett halvfullt som bör vara tomt tills nästa vecka då det väntas läger på en holme tillsammans med Klara, seglaseglasegla. Som ni ser fyller jag instagram med färgglada blåa ljusa foton. Jag hänger vid sjöar och hav, picknickar, badar, solar, fyller alla utrymmen som finns, träffar vänner och bara njuter av sommaren. Förresten, på sjätte bilden finner ni min avslutningsklädsel, det var som en dröm att bära den. 
 
Ha det bäst! vi ses och tills dess hittar ni mig som @tojjamojja på instagram. 
 
SOMMARKRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0