andra januari tjugohundratretton

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag seglade på västkusten. Var på coldplaykonsert. 
 
 
Har du några nyårslöften?
ja. att ta upp kontakten med gamla vänner. Tänka positivt.
 
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.
 
 
Vilka länder besökte du?
Cypern, Danmark.
 
 Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
vet inte riktigt datumet, men när jag träffade tyskarna i juli. när zebbe och jag blev bättre vänner I augusti. 16 juni, då sommarlovet började.
 
Vad var din största framgång 2012?
Jag vet inte riktigt. Jag har inte gjort något stort. Men min största framgång var nog miN uppsats jag skrev i samhällskunskap. Läraren tyckte det var himla bra gjort och jag blev så nöjd med det. Levde på det resten av året.
 
 
Största misstaget? 
Det var nog att jag aldrig tog chansen att komma när honom.
 
 
 
 
Bästa köpet?
 mina gummistövlar från ilse jacobsen, Hornbaek Och helt klart min solglasögon från modekungen.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
fika, shoppa, konserter.
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, självklart. Det finns så lite som gör mig så glad! Men första vårsolen, då man kunde ta av sig tröjan och inte frysa.
 
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
little talks - monsters and men, så enkelt - lilla sällskapet, don't you worry child - swedish house maffia, ho heY- the lumineers
 
 
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
gladare
 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
träffat vänner
 
 
Favoritprogram på TV?
homeland
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
jag gympade och åt en väldigt god middag.
 
 
 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
blandad. Vita klänningar. Glittrigt.
 
 
 
Den bästa nya personen du träffade? 
fred.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0