Maj

Valborg var här. Jag och Ingrid tog moppen till brasan, träffade vänner och myste. Snön var borta och jag kände hur redo jag var för vår.
Den första maj togs dessa bilder och jag var helt galet glad över att det verkligen hade blivit vår på riktigt.
Becka, Ingrid och jag hade världens mysigaste kväll då solen hade gått i moln. Vi lagade sommarmat och dagen efter åt vi brunch med scones och chai.

Jag kollade på underbara gullvalpar. SÅ HIMLA SÖTA
SÅ KUNDE MAN ÄNTLIGEN SÄTTA PÅ SIG SHORTS. Jag och Ingrid tog kvällspromenader. 

Jag hade kvar mitt mörka vinterhår och kunde inte annat än le.
Ingrid hade nyklippt hår och var snygg. Allting var grönt och vi smidde sommarplaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0