Januari

 
Så kom 2013. Rebecka, Ingrid och jag tog en promenad första dagen, skrev 2013 enormt i snön och smidde planer för året som skulle komma att bli ett galet bra år. Jag och Klara hade återseende efter att ha varit ifrån varandra i tre månader. Jag blev kär i ett par skor och köpte dem direkt.
Jag, Mathilda och Ronja levde i skridskor och sockor och hängde på isen dagarna runt. Jag gick promenader med Abbe i den vackra vintersolen. Jag dränkte mig också i varma drycker.

De flesta helgerna samlades vi tjejer hemma hos Ingrid och lagade mat, samt såg på världsbra romantiska komedier. Abbe fick vara med.

Vi lagade goda maträtter och till slut blev det dags för semlor. Åh vad jag älskar semlor! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0