Februari


Jag började månaden med att gå på konsert och se på Mando Diao. De sjöng om livet och döden och allting var sådär magiskt. Jag fotade också mina favoritplagg och var reda för våren.

Jag var på sjuttioårskalas och solen började skina mer och mer.

Det var fortfande tillräckligt mörkt för att tända ljus och jag åt semlor med vänner. På sportlovet packade Ingrid och jag skidorna för att åka till fjällen. 

Det var första gången jag var i fjällen och så fort jag började se fjälllandskap tog jag upp kameran och bara bombade med bilder. Väl framme fick jag se backen, backen som jag skulle leva i resten av veckan. Ingrid var mer än taggad. 

Lovet gick och jag lärde mig åka skidor. Jag hade en söt göteborgare till instruktör och andra dagen var jag uppe i en svart backe. Ingrid och jag hängde sönder på After Skin med. Hemma igen träffade vi Becka och berättade om våra lovhändelser över en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0