grönska, smutsiga fötter och musik på högsta volym

Tänk vad lycklig man kan bli av såpbubblor som kommerr flygandes i luften. 
 
Nu är jag hemma igen. Har haft återförening med Becka, visat alla 2985 bilder, givit bort presenter och bara sovit ifatt. Sverige är ganska fint ändå. Igår satt vi ute sent inpå kvällen, pratade om hur vackert allting är, berättade om olika händelser och insåg hur olika tidsuppfattning man kan ha när man är på olika ställen i världen. Min resa har varit bäst. Jag är så himla nöjd med allt vi gjort och varit med om. Nu är jag här i vackra Sverige igen, lyssnar högt på musik, går runt barfota, äter grovt bröd, läser modetidningar och nu ska jag dricka lite afternoon tea med Ingrids farmor och berätta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0