lördagsäventyr

Igår tog Ingrid och jag en spotantur in till Norrköping. Solen sken och himlen var sådär klarblå!
vi hade lyckorus och skulle ta spårisen till mirum.
jag hade kameran i högsta hugg och var klädd i vitt.
I mirum träffade vi min syster och såg på Lars Wallin stories, en liten modevisning på klänningar han gjort under sina tjugo år. Jag var såklart tvungen att prata medd honom med. Vilken underbar människa! 

Vid fyra tog Ingrid och jag spårisen tillbaka in till stan för att möta upp Klara. Vi tog en fika och pratade ikapp och dessutom smidde vi sommarplaner.

Vi var överlyckliga över att träffa varandra igen!
Klara var fin, som alltid. 
Ingrid passade på att fynda också och så här lycklig var hon!
 
Min helg har varit superdupermegabra. I fredags var jag dessutom och såg Tomas Ledin i Linköping. Helt galet bra när flera tusen människor sjunger Sommaren är kort tillsammans!
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh fina ni! Det är alltid lika kul att träffa dig och ingrid! <3

Svar: Åh, puss och kram <3
Antonia

2013-04-28 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0