Lånar en lista och lyssnar på världsbra musik

 
Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Vår nya koreografi. Så hemskt utmanande och bra. Min kära vän.
 
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Jag sprang runt och letade efter ett körkort och log fånigt mycket till alla I skolan.
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? 
 Jag kom hem efter ett spinningspass och bad- och bastumys.
 
Det sista du sa högt? 
 Hejdå, vi ses imorrn.
 
Det senaste någon sa till dig: 
tack.
 
Vad har du druckit idag? 
Idag har jag druckit chailatte, cappuccino och massor av vatten.
 
Vad var det senaste du åt? 
En oliv.
 
Vad var det senaste du köpte?
Min barbourjacka som är en cape. Jag blev helt kär när jag såg den första gången.
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? 
Brun.
 
Vad är det för väder hos dig nu? 
det regnar och börjar bli lite mildare.
 
Godaste glassmaken? 
Choklad, definitivt, men också alla slags sorbeter som citron och vaniljglass, sån med svarta vaniljprickar i och som är färgad gul.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja, helt klart.
 
Sover du tungt? 
 Mycket.
 
Drömmer du mardrömmar? 
nej.
 
Trivs du med ditt jobb? 
Ja, om man kan kalla skolan som mitt jobb.
 
Favoritklädsel?
finklädd. Något glittrigt, en kjol eller några fina byxor till. Helst skulle jag vilja kunna gå runt i sommarklänningar året runt.
 
Favoritlåt just nu? 
luckiest girl - vinsten , strövtåg i hembygden - Mando Diao
 
Vad ser du om du tittar till höger? 
En vit kudde, med volanger.
 
Vad gör dig glad just nu? 
Att det är fredag.
 
Vad ska du göra härnäst? 
Äta grekisk sallad och se på någon film.
 
Höger el vänsterhänt?.
 Vänsterhänt.
 
Humör just nu? 
glad. Glad. Glad.
 
Favoritgodis? 
Choklad.
 
Kläder just nu? 
jump in, bara för att det är mysigt.
 
Sommarplaner? 
Någon slags resa, mopperoadtrip, segling, träffa sommarvänner.
 
Hur många kuddar sover du med? 
Två, oftast.
 
Morgon eller nattmänniska?
 morgon och natt.
 
Vad är viktigast för dig?
allt.
 
Är du kittlig? 
 Ja!
 
Snarkar du? 
Nej.
 
Stjärntecken?
fisk.
 
Stökigt el välstädat? 
 Välstädat, det är så fint då.
 
Vad längtar du mest efter just nu? 
att få se honom igen. 
 
jag lånade listan av flora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0