Grebbestad

Det började med fem timmars bilresa. Vi körde efter den här saken, som satt och pratade hela vägen.Vi kom till västgötaslätten som jag aldrig varit vid och det var jättefint!Framme och trötta, gick vi till stranden för att ta några bilder och den vanliga posen fotades, såklart.Ingrid och jag i en utav många solnedgångar.Detta var stället vi tillbringade våra dagar vid hela veckan. Det var litet och gulligt och låg på en ö som vi seglade ifrån varje morgon.Vi var i fjällbacka där jag köpte ett par nya seglarshorts och fyndade ett par svarta kängor som kommer användas flitigt i höst.Våra mammor, ingrid och jag dansade loss till Magnus Uggla som spelade live precis vid stranden där vi bodde. Vi kunde lyssna gratis från altanen.Så här gjorde de stora grabbarna...En till solnedgång.Ingrid hade en jättefin färg på sig.Jag var tvungen att göra mitt hopp.Kvällspromenad i hamnen.Ännu mer bilder vid stranden.Solnedgång.Vi åt middag hos de här sötisarna.Finaste Ingrid.Så här såg jag ut en kväll.Ännu en till solnedgång.I fjällbacka. Vi tittade på rosariumet, gick i hamnen, shoppade, fikade, kollade in alla snyggingar som gick runt där och var varma.Sista dagen visade vi upp vad vi lärt oss. Det var hemskt att lämna det här stället och seglingen.En dag åt vi middag i det här fina huset.Solnedgång.De hade flygreklam.Sista dagen, sista solnedgången, sista bilden. Skit också, jag kommer sakna det här stället!
 
Antonia

Kommentarer
Postat av: Becka

Asfina bilder på fina tjejer, pusspuss

2012-07-27 @ 12:19:39
Postat av: Ingvild

Asbra inlägg! älskar alla bilder och kommer med sakna allting <3

2012-07-27 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0