Bildbomb del 2

Jag hade skolavslutning, Rebecka och jag.Vi hade en lite rolig fotostund innan det var dags att gå in i kyrkan.Ingrid, Rebecka och jag. Bäst.Söta Lowe, Anna och Chana i väntan på att resten av skolan skulle komma.Anna, Daniella och Rebecka sjöng en låt som var tillägnad niorna.Fina Arethis hår. Hon, fubbisen, är i Grekland nu och jag saknar henna inte alls...Erik och Jag vid skåpen, sista dagen.Adam.Jag öppnar mitt skåp. Har nog aldrig varit så galen när jag öppnat mitt skåp förut.Vi bestämde oss för att ha en liten fotostund på rasten sista dagen.Min hemkunskapslärare, som ska sluta och Oscar.Lite dans blev det med!Mathilda och jag.Arethi och mathilda, jag saknar er!Så här såg jag ut.
En glad jag.
 
Antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0